| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik heb zelf niet zoveel beschadigingen aan het modden overgehouden, een paar schrammetjes, en een brandplek van de soldeerbout Maar gelukig geen blijvende schade.Ons huis echter wel: mijn knutseltafel zit vol met dremel plekken en brandplekken (als ik boos ben omdat iets niet lukt leef ik me uit op die tafel :P) en de deur tussen het huis en de garage heeft een flink litteken omdat ie tegen het zijpaneel van mijn kast aan butste precies op de hoek (d'r zit zo'n dichtduwer op dus het was de schuld van de deur :P)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Je bent pas 1337 als je op de eerste hulp van het ziekenhuis moet vertellen: "Tja, en toen haalde ik het zijpaneel van mijn pc af....Pakte de Dremel... en ik begon te MODden...." Ik bied een fruitmand aan voor de eerste die zich zelf het ziekenhuis in geMOD heeft :P
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
naaa laten we hopen dat het niet zover komt Ik gebruik altijd nog veiligheid brillen voldoende beluchting bij paint jobs ![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Ik kan bij hem dus wel zon arm gaan modden, met een laser erin, vindt ie leuk ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Nou nog voor mekaar krijgen dat je ouder het ook leuk vinden ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Nijkerk
| Toen ik mijn toetsenbord aan het modden was gebeurde dit: ![]() Een grote klodder lijm kwam uit dat pistol zetten. t was telaat om het pistool boven het toetsenbord weg te halen, dus dan maar op mn hand... auw :P (owja, ongeveer n half jaartje geleden gebeurd) |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
en als t op me keybord valt moet ik gaan krabben met als gevolg lelijke krassen. Dus vandaar ![]() | ||
| | |
|
| « F1 Brazil.....
|
Mobo stuk? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je pics van je huisdieren. | black magic | Area 1337 | 89 | 14-07-2006 10:08 |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 13:06 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 23:01 |
| Vergeten of kwijt? Post hier. | Freakazoid | Events Junkies | 11 | 14-07-2003 13:45 |