| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dat is niet helemaal waar eigenlijk Ooit een 3megapixel foto van een cheap ass fotocamera vergeleken met een 2 megapixel fatsoenlijke camera? Meer megapixels is allemaal heel erg leuk en aardig, en staat vooral ook heel erg leuk op de doos van het toestel. Vooral bij fototoestellen tegenwoordig leuk, 9 megapixel camera, niemand die ooit zal zien of je foto met een 9mp of 5mp camera is gemaakt, behalve als ze een origineel formaat foto van je vragen ![]() All in all zou ik zeggen dat de kwaliteit van het filmpje meer afhankelijk is van het toestel zelf en daarbij vooral de lens etc die erin zit, dan de CCD die toevallig wat meer megapixels aan kan ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Citaat:
dat van die cheapass dingen...dit kan best nog wel eens kloppen. ![]()
__________________ Halloow | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het ligt eraan hoe snel je beeldgevoelige sensor beeldjes kan detecteren, en hoe snel je camera dat weg kan schrijven. Daarom hebben duurdere camera's altijd een hogere framerate bij een hogere res. Gewoon omdat de "cheapass" onderdelen niet zo snel data kunnen verwerken, dus dan wordt de res ook lager zodat de framerate gelijk blijft...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik heb ooit eens gehoord dat een camera met hoge OPTISCHE zoom goed is. Megapixels en Digitale zoom zijn meer voor cosmetische doeleinden, (voor op de doos).
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dat is één factor die meespeelt ja ![]() De 'kwaliteit' van een camera wordt grotendeels bepaald door de sensor en de lens (of: lenzen), niet zozeer door megapixels, al spelen die natuurlijk ook wel een beperkte rol. Verder is inderdaad optische zoom te verkiezen boven digitale zoom. Digitale zoom kun je ook met photoshop ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Aangezien MrNiceGuy niet zovaak hier komt, stel ik voor zachtjes aan de topicnaam eer aan te doen, namelijk: Post hier een filmpje van je PC. Dus kom maar op met die filmpjes :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Citaat:
![]()
__________________ Halloow | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| 1, mijn pc is het niet waard om gefilmd te worden (dichte kast zonder verlichting ofzo...) 2, als ik een goeie digitale camera had zou ik het forum wel vervuilen 3, er zijn al een hele hoop mensen geweest die beloofd hebben een filmpje online te zetten :P
| | |
| | #25 (permalink) |
| Nee, mijne is lekker boeiend Ik heb op het moment niet eens een kast, mijn mobo zit op een backplate geschroefd, de rest ligt gewoon los over vloer / bureau ![]() Vanmiddag komt er weer een review-behuizing als het goed is Maar daar ga je vanzelf foto's van zien ![]()
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2007 Locatie: Haarlem
| Sorry voor het afwezig zijn ^_^ Ben zelf afwezig geweest doordat ik eindelijk een beetje op gang ben gekomen met het modden. (Window mod, meshen, kabel wegwerken etc.) Zal binnekort een nieuwe filmpje schieten! Maar waar blijven de rest van de filmpjes dan =(?
__________________ Plannen voor eerste casemod ![]() -No more Mr. Nice Guy- |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Ik heb al wat foto's gemaakt van mijn PC, kijk maar naar de review die vandaag online gekomen is ![]()
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik heb wel foto's,zie je gelijkhoe uber-saai die is :P ![]() Das met mijn home-made laptop-koeler, binnekort komen de sketches en de egte uitvoering :P ![]() Guttegut, bouweenpc op de achtergrond ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| hier mijne niet egt geweldig maarjj.. :P YouTube - My.gaming.rig!!! en hier nog een van me keyboard ( just for fun )YouTube - KeyBoard Liightsh0w |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je pics van je huisdieren. | black magic | Area 1337 | 89 | 14-07-2006 09:08 |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 2 | 11-06-2006 12:24 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 22:01 |
| Post hier al je mislukkingen met je computer! | Quoctrung | Area 1337 | 32 | 20-08-2003 16:54 |