| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Citaat:
Maar ik heb weer een hoop aangepast afgelopen nacht en vandaag. Volgens mij zouden die witte dansende letters weg moeten zijn ![]() | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Ik zie dat er hard aan gewerkt wordt dus ik blijf nog ff hangen. Ik hoop dat je het net zo goed kan maken als de oude casejunkies Coen. Alhoewel dat erg moeilijk is zal het vast en zeker lukken.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Langzaam maar zeker wordt het wat! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Het is nu al een hele verbetering! super! Wel een beetje flets nu :$ maar het leest al een héél stuk beter zo! mijn complimenten.
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb nog steeds niet door hoe je kunt zien in de subfora welk forum een nieuw bericht erbij heeft... Eerder was dat door de kleur van de zetpil :P Hoe kun je dat nu zien?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Naja, Voor de titel van een thread waar een nieuw bericht inzit staat een Daar kun je het in ieder geval aan zien. Verder betekenen de icoontjes geloof ik het volgende:En dan zijn er nog een onderscheid tussen topics waarin jij al hebt gereageerd, bijvoorbeeld Wat precies het verschil is tussen een hot thread en normaal thread weet ik eigenlijk niet, misschien post frequentie of aantal posts... Laatst gewijzigd door Azariel : 13-01-2008 om 12:31. |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Arg, nu ben ik mijn plek als 2e geregistreerde member kwijt :+ Edit: En mijn avatar ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Avatar kan je bij gebruikers instellingen terug zetten, zet bij en scherm afbeelding en profiel afbeelding je zelfde foto neer, dan heb je altijd en overal je foto.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Er zijn inderdaad meer lezers dan er eerst waren op het oude forum. Dit komt echter grotendeels doordat vBulletin ook de zoekmachines meetelt. En die schijnen nogal actief te zijn hier. Wat echt het verschil in bezoekers is, is dus moeilijk te zeggen. Hoewel ik wel het idee heb dat het er meer zijn geworden. |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Er is ook een mailtje de deur uitgegaan naar alle members over de wijzigingen van de laatste tijd, en de vragen omtrent het NKCM. Dan is het niet zo gek dat je een (tijdelijke ?) piek krijgt ![]() En die zoekmachines kwamen in PHPBB ook wel langs maar vBulletin is ten eerste handiger voor zoekmachines, en ten tweede is alle content van het forum voor de zoekmachines nu achterhaald, en moet dat opnieuw geindexeerd worden. Dat zorgt waarschijnlijk ook voor wat meer hits. Maar dat is maar een vaag vermoeden.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| De bedoeling is dat je die opmerking nog een paar keer meer kan maken de komende maanden ![]() We willen vooruit met deze website en zorgen dat er meer casemodders dit als hun thuisbasis gebruiken wat betreft casemodding. Dit is nog maar een begin ![]()
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |