| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| ik geef alleen een tip ik heb het ook niet gedownload omdat ik reclame irritant vind maar omdat de reclames van google op de een of andere manier bij mij altijd minimaal 1 min duurden om te laden :s daarom heb ik adblock gedownload, kan ik weer gewoon internetten, die google is ook de enige die geblokkeerd is
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dit ziet er idd "gewoon"forum achtig uit ja :P Ik hoop dat de oude CJ style een beetje terug komt.... Ik mis eigenlijk nog de ik-wil-alles-als-gelezen-markeren-knop...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Nou.... mij zie je hier niet meer, het is zo'n reclameparadijs geworden. Dat was de kracht van casejunkies, subtiele reclame. Niet dat je de hele site volbouwt met reclame en zo de lay-out vern*(kt. Dus geef mij maar oude casejunkies of geen casejunkies. Op bep ben ik te vinden.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Misschien moeten jullie nog even onthouden dat de overgang juist is gemaakt en dat alle tweaks nog moeten worden gemaakt. Dit is gewoon het standaard formaat met enkele kleine aanpassingen. Kijk je bijvoorbeeld naar het Techzine forum, dan zie je dat daar ook geen reclame op het forum aanwezig is. En dat dus met dezelfde eigenaar. Ik zou dus nog even wachten met oordelen totdat de makers klaar zijn. Dit is gewoon de 1e versie waar nog veel aan veranderd kan/moet worden. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Doei. Mensen die de sfeer op het forum meteen vergeten als er een lettertypje is veranderd, die dragen mijns inziens niet echt bij aan die sfeer. Ik ben er wel blij mee, eindelijk echte forumsoftware ipv een phpBB-versie die door Julius Caesar en Napoleon samen geschreven was. De Google-ads kan je heel moeilijk over doen, ik persoonlijk zie ze niet eens staan. Ik ben zo'n hardcore internetter dat ik er dwars doorheen kijk :P |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Het zal gewoon ff wennen zijn, maar de sfeer die CJ had is voor mij een beetje weg op het moment. De meeste cj'ers zitten nou op bep waar het ook heel gezellig is. En de laatste tijd was CJ sowieso heel "doods" vroeger waren er minstens 8 subfora actief. Nu ik de laatste tijd keek zag ik alleen wat verdwaalde vragen. En dat is jammer, hopen dat ie terug komt.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Lol, ik ben nu tenminste een keer "UBERJUNK" hehe ..... Ik wil dit echter graag verruilen voor m'n uber-1337-good ol' mir4dor avatar, where is it ? Gekheid, ik wens de nieuwe beheerder veel succes evenals Carpento en de zijne. Mannen, let the quality continue !! Tip echter: breng die typical oranje CJ smileys weer terug , al is het maar voor de nostalgie. Misschien kan dat niet maarja, ik heb dan ook geen verstand van PHPBB ? en dat V*** uhm nou ja: dat ![]() Voor de rest: loop niet zo te z**ken en wacht ff een paar weken af enzo. Je kan niet over 1 nacht ijs he ? [EDIT] he, waar komt die oranje smiley nou vandaan ? ... TEST: :s ....Laatst gewijzigd door mir4dor : 10-01-2008 om 22:16. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Niet zo verwonderlijk dat het doods was. Op forum wat bijna wordt opgeheven ga je niet veel meer posten. Vanaf het moment dat de overname aangekondigd werd heb ik dat weer omhoog zien gaan. Door weg te lopen omdat het rustig is hou je het probleem juist in stand ![]() Verder nog maar eens het cliché: veranderingen zijn altijd even wennen. Gezien het werk wat Coen al in het forum gestoken heeft denk ik dat heel wat respect al wel op z'n plaats is en hij is nog steeds bezig dingen aan te passen. Ik heb er wat dat betreft alle vertrouwen in dat we gewoon weer een gezellig stekje zullen krijgen. Dat het nooit meer helemaal hetzelfde wordt, soit. Mensen die vroeger alles beter vonden heb ik een soort van hekel aan. Mensen die op de eerste dag na een wijziging roepen dat ze hier nooit meer komen vind ik voorbarig. Ik zie op dit moment ook dat er dingen anders zijn dan eerst, ik zie ook dat er nog dingen gefinetuned moeten worden, maar achter die wolkjes zie ik een dikke zon schijnen: er wordt weer actief gewerkt aan de basis van CaseJunkies en dat zal alleen maar ten goede zijn.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Pfff... allemensen, sorry hoor, maar dit leest voor geen meter.. zie allemaal witte lettertjes voor mn ogen dansen Vind het hele forum nog erg druk en rommelig met al die kleine icoontjes met al die felle kleurtjes... hopelijk word dit nog anders :$
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| We zijn druk bezig maar het was eerst toch ook zwart met witte letters? We kunnen ook gaan voor grijs met zwarte letters net als de quick reply edtior... Mij maakt het niet uit. Dit soort dingen kan je nu juist aankaarten zodat we het kunnen verbeteren! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| De hele clou zit er gewoon in dat de skin die Redox voor PHPBB gebouwd had heel rustig oogde. Dat was met PHPBB ook eenvoudiger omdat daar veel minder vakjes, vinkjes, icoontjes en opties in verstopt waren. Het lettertype voor de berichten was daarin kleiner (vergelijkbaar met de grootte die nu in de linker-kolom in een topic gebruikt wordt) en het algehele beeld was wat rustiger en strakker. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om voor vB een soortgelijke skin te bouwen zonder af te doen aan upgradegemak enzo. Bepaalde dingen die wel in vB zitten maar niet in PHPBB zie ik weinig meerwaarde in en die zouden mogelijk niet noodzakelijkerwijs in de layout hoeven terugkomen maar daarmee beperk je jezelf ook wel weer.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Beetje respect van mij, voor hem. Hij heeft volgens mij al veel werk verzet voor het forum!
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |