| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ja alle berichten die verstuurt zijn of je ooit gekregen hebt zijn allemaal terug gekomen, das nie echt handig maar ik hb hm weer leeg gemietert. En wnnr krijgen we te weten wie die geheimzinige baas is die alles loopt aan te passen ???
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Ik neem eigenlijk aan dat het binnenkort wel bekend zal worden gemaakt, gezien alle veranderingen in ieder geval. | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Zojuist is bekend gemaakt door wie cj overgenomen is Dolphin-IS neemt casejunkies over Onze nieuwe eigenaar is bekend.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Ach DeKemp het is even wennen, maar wel better voor de site, er zijn ook plus punten hoor, dit is nammelijk veel makkelijker werken.
| | |
| | #25 (permalink) |
| Die waren er toch altijd al of wordt ik nu toch scheel????
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| In plaats van de standaard ads die waren aangebracht door CJ zelf, heb je nu een google ads, dus zo veel verschil is er niet. (al kan het wel zijn dat er nu op wat meer plaatsen ads zijn verschenen. Dit zijn toch allemaal concessies die ik best wil nemen om CJ te laten doorgaan... Edit: Bij gratis forums kun je voor een bepaald bedrag per maand die dingen weghalen, misschien zit er hier ook wel zo'n optie bij. Ik geloof dat het bij IPB iets van 40 euro per jaar is ofzo? dat is nog wel een keer bij elkaar te krijgen met een paar man... |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik ken de beslissing achter die ads niet maar het is helemaal niet verwonderlijk dat een commerciele instelling (want ja, dat is DIS toch) kiest voor Google Ads. Bij oprichting is het voor de beheerders van CaseJunkies het idee geweest om een minimum aan reclame te plaatsen en dan nog strikt geselecteerd zodat er alleen 100% relevante ads langskwamen. Die gedachte is niet overgenomen, en daaraan zullen we moeten wennen. Eerlijk gezegd vind ik die Google Ads weinig storend. Er zijn veel ergere dingen denkbaar. Zoals met veel meer dingen: CJ zal veranderen maar een overname doe je niet om een site om zeep te helpen. We gaan juist voor een nog beter en completer CJ.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() adblock plugin FTW! btw, toen ik van V-tje zag had ik ff hoop dat het op invision powerboard draaide maar aangezein het in me blauwe balk er niet bij staat, jammer ![]() of zit ik nu fout ![]() maarja, ik vind dat de beste forumsoftware, vooral imgr tags zijn daarbij fijn. maar ik vind dit er iig beter uit zien als eerst ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |