| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| yow allemaal, ik ben dus op zoek naar een afbeelding van een casemod, met zo vanboven een stuk uitgehold en daar zo deusb's en aansluitngen voor micro en koptelefoon. Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand daar een afbeelding van? alvast bedankt. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op verzoek dicht ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afbeelding op gespoten ijzer | Rens | Casemod Junkies | 1 | 23-11-2007 09:39 |
| afbeelding op plexiglas | Rens | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 17:49 |
| Afbeelding opmaat maken, en beste manier voor op windows!? | CasEBlubber | Casemod Junkies | 4 | 29-10-2006 21:32 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |