| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 mei 2003 Locatie: Utrecht
| Vaak tijdens het computen luister ik naar mijn steeds groeiende album collectie. Nou weet ik niet waarom maar ik heb altijd het stereotypische beeld in mijn kop dat tweakers en Case Junkies veel van house/trance houden Heb ik gelijk?Zelf luister ik alles behalve top 40 Soooo ... wat luisteren jullie zoals?
__________________ Written by So Solid |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Stel je oordeel maar bij, je wil net weten wat hier allemaal voorbij komt, van elk merk wel wat in huis, and we are proud of it! En ja op GoT, geen idee, denk idd wel gabbers en zo
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik kan hier gewoon niet mijn intersses plaatsen omdat ik gewoon naar alles kan luisteren. BEHALVE: Gothic, Hardhouse en Nederlanstalig (amsterdams etc.). verder eigenlijk alles.. in aflopende volgorde: - Hiphop (en dus echte hiphop, geen gangsta troep..) ik luister veel naar Jazzmatazz Guru, Common Sense, Talib Kweli, Gangstarr, Pharcyde, The Roots... - Tenacious D !!!!! - Club - Drum 'n Bass - Jazz - Rock (in de zin van System of a Down / Muse...en VEEL meer) - Punk (Millencolin e.a.) - Lounge (als in Portishead / Hoover / etc.) - Lounge (as in Kruder & Dorfmeister / Yonderboi / alles...) - Oldies (Sinatra / dixieland....) Ben veel vergeten..maar ik kan overal wel naar luisteren. Ik denk dat veel CJ ook wel rockers en hiphoppers zijn. maar inderdaad ook wel veel housers ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Gewoon eeuwig de radio aan op 538 of 3FM. Alles wat daar langs komt hoor ik. Dan blijf je goed op de hoogte van de nieuwste muziek. Helaas komt er ook, zoals nu, Idols - Jim voorbij. Die gast kan niet zingen. Snottergast.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| hier id-t radio 24/7 ![]() echt te chill, doordeweeks gewoon lekkere rustige dance muziek, 's avonds wat meer de hardstyle in. zondags weer een of ander heel chill programma (jammer dat sunday thearapy weg is :P) maar gewoon altijd de goede muziek op het juiste moment , jammer dat ze niet in de ether zitten ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb een aparte partitie voor audio op mijn hdd en daar staan veel verschillende soorten muziek op. Beste vind ik Massive Attack, Fatboy Slim en Linkin Park, maar dat veranderd bij mij voortdurend. Dat luister ik alleen als ik achter de computer zit, voor de rest altijd radio. Ik word wakker en ga slapen met 3FM, vooral Het Lek vind best goed en blijft Up2date.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Hardcore 4-eva :P blijf je zekers wakker van. vooruit ook wel eens hardstyle
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Meestal draai ik hardcore, terror, metal.. van alles als het maar hard is :P Maar soms ook andere dingen, behalve R&B.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik kan zo 900 uur vullen met rock (60-70). dat is ook het enige waar ik naar luister, sommige muziek van vandaag is ook niet slecht. ik HAAT alleen klasieke muziek
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Bij mij zo'n beetje alles wel, trance/dance/rap/r&b/house/hardhouse. Soms zit er ook wel top 40 tussen toevallig, niet erg ofzo... Mensen die zeggen dat ze niet van top 40 houden vind ik zoiezo al een beetje vaag want er zitten heus wel tracks in de top 40 die jullie leuk vinden >/ :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| muziek database programma | DaLamaMan | Software Junkies | 9 | 4-09-2007 21:43 |
| Zelf (MP3) muziek maken. | Mr. Oizo | Software Junkies | 13 | 12-02-2007 17:18 |
| Muziek Rippen van www.di.fm | Raptor | Software Junkies | 16 | 13-12-2003 23:57 |
| RGB-led fader op muziek | virtualsub | Elektronica Junkies | 4 | 28-04-2003 01:37 |