| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een kleine electronica winkel in mijn buurt (regio mechelen) is er iemand dat omstreken mechelen woont? zoja, weet je dan ergens een electronica winkel zijn? ik had gehoord dat er aan de nekkerspoel 1 was, maar ik heb hem niet gevonden. ik heb hem nodig voor kleine inkopen zoals bvb. LED's, krimpkousen, relais, weerstanden en zekeringen. mvg en alvast bedankt voor de hulp |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Is internet nu zo moeilijk? http://tweakers.net/shopreview/?Naam...e=5&x=524&y=13 Shit, lange link. Sorry maar ik heb nog niet echt door hoe dat hier met die HTML werkt. Ik hoop dat een moderator zo lief is dit even voor me aan te passen![/url] |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Daar zit altijd vanalles tussen. Je moet even denk ik op elke website kijken wat voor een winkel het is. Want in de pricewatch komen alle elektronica gerelateerde winkels in voor. Dus computer winkels, maar ook electra winkels. Dat zal denk ik het probleem niet zijn ![]() |
| |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Dit topic gaat bij deze op slot, om de volgende redenen: * Hoofdletters en leestekens worden structureel vergeten. * Ook Belgen dienen hier algemeen Nederlands te fabriceren en niet van dat fonetisch getypte Vlaams. * Wij zijn niet de Gouden Gids, als je een winkel zoekt dan probeer je het maar met Google, het telefoonboek of de Gouden Gids. * Mocht je het écht niet zelf opgezocht krijgen en je vraag in begrijpelijk Nederlands kunnen formuleren, zet het topic dan wel in het juiste forum neer. Hint: het Engelse woord voor winkel is shop. Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| winkel | dafido | Shop Junkies | 0 | 25-08-2006 17:19 |
| Winkel te vertrouwen? | masterwebber | Hardware Junkies | 14 | 11-05-2004 20:28 |
| Vraagje over een winkel??? | redostrike | Area 1337 | 2 | 1-05-2004 16:58 |