| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Wat vinden jullie er nou van dat ze sommige spellen willen verbieden? Bijvoorbeeld manhunt 2. Ikzelf zou hem wel graag een keer spelen. Voor mensen die hem graag willen hebben: http://www.zuiderpark-games.nl/ Alleen voor Wii, psp en ps 2 (ik hoop dat ie ook nog voor de computer komt)
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik vind dat je games niet kan verbieden omdat het ook een soort kunst is, en met kunst heb je ook schokerende dingen en dat word niet verboden.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Het gaat de regering erom dat er aan wordt gezet op extreem geweld. Neemt niet weg dat je dan even goed horror films kan verbieden. In dit spel heb je er tenminste nog een reden voor om geweld te gebruiken, aangezien ze anders jou vermoorden. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Dat het aanzet tot geweld licht meer aan de mensen die het spelen, een gewoon iemand met een gezond stel hersens en geen problemen gaat echt niet iemand in elkaar beuken.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hier had ik het gister nog over met GC :P Maar spellen zoals Manhunt vind ik ook redelijk ziek, zie daar ook niet echt de lol van in om het te spelen? Ik denk alleen dat de regering totaal niet instaat is zulke games te verbieden, als je hem echt graag wil hebben en 'm niet kan krijgen in de winkel is ie altijd nog te vinden op het internet. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Aanzetten tot aggressie is onzin, als ik chagrijnig thuis kom van een dag hard werken en een half uurtje Soldier of Fortune speel bijvoorbeeld, ben ik weer helemaal relaxed :P Je kan wel aggressief worden van games, maar dat heeft meer met frustratie en het niet goed lukken van de opdrachten in de game te maken. Zo ben ik vaak genoeg kwaad geworden van Super Mario, terwijl dat alleen maar vrolijkheid uitstraalt. Mensen die zich wel laten beïnvloeden door aggressie in games, die halen dat vroeg of laat toch wel ergens uit. Of het nou een game is, een film, muziek of een raar schilderij ofzo. Het is een grote berg buskruit en de vonk die het laat ontploffen, kan van alle kanten komen. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| wat denken jullie dan wel over die ophef rond bully. eerst dacht iedereen dat jij de pestkop was. toen bleek dat het niet zo was bleef de politiek doorzaniken over dat punt
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Games verbieden is onzin. Ik ken geen geval waar games een DIRECTE oorzaak zijn voor geweldadig gedrag van mensen. Wel worden games vaak verbonden met nare gebeurtenissen. Maar ik zie dat meer als propaganda. Bijv. mr x heeft met zijn beretta 5 leerlingen neergeschoten. Opmerekelijk was dat hij bij elke schot HEADSHOT riep en bij de vijdde killing spreeeeeeee. Uit onderzoek blijkt dat mr x fan was van Unreal Tournament Dat vind ik direct bewijs :P en dan kunnen we ergens heen ![]()
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Onderzoek heeft aangetoont dat de link tussen games en geweldadigheid zogoed als nihil is. Het word alleen gebruikt als zondebok, zodat de regering de schuld aan de games kunnen geven, ipv dat de oorzaak bij hun word gezocht.
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Oude spellen op Vista? | loekkie112 | Software Junkies | 13 | 18-11-2006 15:51 |
| sneeuw op scherm bij spellen | sero | Hardware Junkies | 15 | 19-11-2004 10:19 |
| x800xt-pe + directx spellen = low fps | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 15 | 8-10-2004 14:55 |
| Spellen sluiten plotseling af | Daanbanaan | Hardware Junkies | 13 | 20-05-2004 00:13 |
| [nVidia] GF4-Ti4200 128MB spellen te donker | FireWurX | Software Junkies | 8 | 30-05-2003 18:23 |