| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik vind het onzin. Iemand die precies 1040 SLU heeft, heeft heel erg weinig lessen. De meeste scholen geven vaak vanwege de profielkeuze (die leerlingen toch echt zelf kiezen) in de bovenbouw meer SLU, waardoor alle leerlingen die niet kunnen tellen nu staken. Ik zit op bijna 1200 SLU met mijn N&T profiel en heb de hele week alleen maar tussenuren en gigantisch veel uren vrij. Wat dat betreft haat ik mijn gatenkaasrooster. Een vermindering van 1040 naar +/- 900 SLU levert formeel en symbolisch wel op, maar pakt in de praktiek niet uit in minder lessen, doordat iedereen sowieso wel meer lessen krijgt dan het minimum. Scholen zullen nu gewoon grotere marges gaan gebruiken. Ik heb gezegd. :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik ben het helemaal met je eens GC_Vos... Meer kan ik niet zeggen ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik vind het zeker ook onzin ik kom ongeveer uit op 1023 uur ofsow, en meer rooster zit vol met gaten, plek zat. Op die vrijdag wisten de meeste geeneens waarom ze staakte iets met 1040 ofsow?? ze deden mee omdat ze geen les hadden..
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik doe er niet aan mee, ook geen rede voor. Zit op het mbo en daar halen we ook wel 1040, maar dan heb je die uuren ook echt nodig.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| ik haal die uren ook wel probleem is alleen dat een er scholen zijn (ook mijn school) waar ze nutteloze uren verzinnen, surveilance uurtjes om maar aan die 1040 uur te komen op mijn school zijn de 1e en 2e nooit vrij als hun laatste uur uitvalt maar moeten ze op school blijven. dat is belachelijk
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nou moet ik wel zeggen dat meer uur mij wel dwars zou zitten. Ik zou wel actie ondernemen als we ipv meer les, beter les konden krijgen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik snap niet echt waar moeilijk over gedaan word, het is maar 80 uur over een heel jaar. Op de opleiding waar ik opzit draaien we ongeveer 1400 uur per jaar en niemand loopt te klagen, er word soms om meer les gevraagd. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Je mag je afvragen waarop ze uit zijn...daadwerkelijk te staken of een beetje rotzooi trappen?! Denk eerder dat laatste.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
Ok je bent maar 1* jong.. Maar toch met die middelbare school roostertjes moeten ze echt niet zo lopen miepen.. Wacht maar tot je van 9 tot 5 mag gaan werken Die kinders moeten niet zagen dus.. Ook al verkies ik werk boven school als ik eerder moet zijn.. (en dan níet puur en alleen om t extra geld in t laatje, wat ook fijn is..)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Verder doe ik wel mee met de staking maar gewoon omdat het gezellig is en ja als andere mensen er baat bij hebben waarom niet? Ikzelf kom aan de 1200 uur per jaar dus ja ik ben er niet de dupe van. En ik was op tv west te zien dat is natuurlijk ook altijd leuk..
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| --Smiley in staking?-- | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 25-06-2003 12:33 |