| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Wel een lekker pakkend nummer Maar ik vind het allemaal zo ver gaan. slaat op de duur nergens meer op.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 september 2007
| Erger me paar dingen. - Mensen die niet weten waarom ze staken - Relschoppers Ik snap best waarom ze gaan staken. Snap niet waarom ze extra uren in willen voegen als er al een leraren te kort is ! Als er niet genoeg leraren zijn dan vullen ze die extra uurtjes toch maar in als Zelfstandig leeruur in Openleercentrum oid. Scholen moet nu gewoon toegeven dat ze de leerlingen begrijpen. (dat werkte imo wel bij een VMBO school hier in de stad, die bleven netjes binnen ) |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Al die stakers gewoon keihard behandelen, 90 procent ofzo van die gasten weet niet eens waar ze het over hebben.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 september 2007
| Citaat:
en nieuwjaars duik hebben ze zo te zien ook al gehad ![]() | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik zou die kinderen stuk voor stuk gebruiken als pinatas als ze mijn auto zo 'bewertken'. Ald dat geld dat ik erin heb gestoken... maar gelukkig staat die ook niet in NL Maar ff terug ontopic. Ik heb zelf wel gemerkt dat de scholen geen raad meer wisten met die extra uren. Toen ik met mijn havo studie begon hadden we slechts 2 uur per week "huiswerk" uren. Maar dat werden er meer dan 4 toen ik tegen het eind van mijn havo kwam. En dit jaar had ik besloten om de vwo erbij te doen ( ben er inmiddels alweer vanaf) was het helemaal gaar, omdat we meer dan 4 uur per week KWT hadden (keuze werktijd) en dat was verplicht, bovendien hadden we ook geen economie en engels leraar. dus nog meer zinloze uren. De school vond het kennelijk belangrijker om in supermoderne smartbords voor elk lokaat te investeren dan investeren in leraren. IK denk dat de ministers even een weekje mee moeten lopen met de leerlingen, dan moeten ze hun norm reconsideren
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2006
| Ik kan hun standpunten goed begrijpen, en zelfs dat ze 'staken' Wat ik wel ontzettend triest vind is dat de helft niet eens weet waar het over gaat en voor het dagje vrij gaat en zelfs een aantal met elkaar/politie op de vuist gaat. Edit: Ik check nu net dat filmpje.. het zou het voor mij bijna waard zijn om m'n achterruit ingegooid te hebben alleen al om zo'n snotneus te kunnen pakken, wat kan ik daar kwaad om worden zeg |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| --Smiley in staking?-- | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 25-06-2003 12:33 |