| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| 80 uur per jaar minder zou wel goed uitkomen hier nu ik erover nadenk ![]() ik kom namelijk 60 uur (over 3 jaar ) te kort. en als ik die uren niet volmaak krijg ik gezeik met de inspectie
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
@ QuincMan Ik zit dus van half 9 tot kwart over 4 op school dus 9 tot 5 is nog niet zo erg Maar wat me dus vooral irriteert is dat je er nutteloze lessen bij krijgt als je het minimum niet haalt. Huiswerkuren surveillance uren enz.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Citaat:
) bij je hebt. Ik heb zelf gemiddeld maar 26,5 uur per week , en nooit een standaard tussenuur, het is dus blijkbaar wel mogelijk.
__________________ Dream it, mod it | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Even een filmpje van de staking van mijn school. http://youtube.com/watch?v=Nio-NhL_4fc En ja, iedereen ziet wel dat het gemiddeld iq hier niet zo hoog is maar dat is niet erg. Het was erg gezellig en dat telt! ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| Citaat:
jij wel?? ![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
En dan ook die mooie muziek erachter ![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Maar ja, het leuke is dat al deze mensen een relatief hoog iq hebben omdat ze bijna allemaal van mijn school (havo/vw afkomen. En niks tegen hardcore he ecokuiken ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Bij ons in Winsterswijk hebben ze de stenen uit de grond getrokken en de ramen van het gemeentehuis mee ingeslagen..... ERG triest. Ok, ik weet btw niet eens hoeveel uren ik heb, maar ik heb er genoeg. Ik zit dan wel op het vmbo maar ik leer me de APENZUUR. Morgen tentamenweek..... Vind de voorstellen van de regering gewoonuit slecht. Maar staking is toch iets zonder geweld? Even een reactie op dat filmpje van geenstijl Die 3 neppe rapnegers = Afschieten, dat is gewoon het volk wat nederland kapot maakt. Niet om racistische over te komen. Maar volgensmij weten ze het nog niet eens waar het over gaat..... De jongens die met de ME zaten te praten = same mening als mij. Zo hoor je gewoon te staken...... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| --Smiley in staking?-- | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 25-06-2003 12:33 |