| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |
| | #32 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | ||
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2007
| iedereen mag mij blij maken met dingen rond de 15€ Ik heb 15€ op me paypal staan dus als je met iets komt waar je vanaf wilt dan moet je het ff zeggen. P.s. verkoopt iemand een LCD display max 150mm breed en 45mm hoog. (inclusief print plaat)? |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 november 2007
| Citaat:
Ben ook nog aan het bespreken met een maat van me, wss wil hij een lcd in de zijkant van zijn case maken dus dat niet door gaat spreek ik je aan. | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Junks,moders,noobs,neurds en iedereen die nog niet aangesproken voelde, Ik had gistert of eergister nog een q 6600 in me handen die kapoet was, is wel terug naar de winkel, maar mocht hem na controlle mischien houde en een nieuwe meekrijgen. Ook heb ik nog voor de verzamelaar, 1 voeding uit het jaarblok 1960 (hippie tijd) is een 250 watt voeding en 300 d8 ik. plus nog wat korte stukjes zwart en rood mesh. Daarnaast zoek Ik voor diegene die op het punt stont om weg te gooien, 2x ide dvd speler zwart, merk type of what ever maakt niet uit zolang hij nog werkt, mag ook brander zijn maakt niet uit. 2x 256 of 512 sd-ram geheugen of ddr1. tegen klein prijsje of verzenkosten.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| een kapotte Q6600 als je em niet zelf wilt houden (als je em mag houden) wil ik em graag, dat echt me droom om een dikke Q6600 aan me sleutelhanger te hebben (eventueel wil ik zelfs betalen )
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| @ WhatehveR, ik moet je teleurstellen, de winkel heeft hem al weggegooid en mij een nieuwe gegeven, ik vroeg nog netjes dat ik hem wou hebben als ie kapot bleek te zijn maar ze vetrouwde het niet. @ somers, de stukjes mesh varieren van 40 centimeter tot 5 centimeter, preciese maten kan ik altijd even nameten, hierover kun je pme of maile of msn wa jij wil.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2007
| Zet jullie maar schrap, want hier komt mijn uitverkoop :- Oud moederbord, staat niet echt een merk op ofzo, het enigste duidelijke wat er staat is M9TLC, processoraansluiting is vermoedelijk Pentium 3 - Nog een oud moederbord, met helemaal niets erop van merk of type , voor Pentium 2 processors- Oud geluidskaartje - Oud geluidskaartje (niet dezelfde als de vorige) - Parallelle (of seriële, weet niet hoe het verschil te zien :P ) poort uitbreidingskaart - Seagate Medalist 4321 ST34321A (4,3 GB en 5400rpm, IDE) - Fujitsu MPB3043AT (4,32 GB, IDE) - Samsung WN321620A (2,16 GB, IDE) - Quantum Prodrive LPS (harde schijf, vraag me niet welke )- Aopen CD-932E/AKU - Vuego cd speler - Creative CD5233E - Philips CDRW 400 (de zwarte met goud) - 2x telefoonlijn internet kaart (vraag me niet naar meer uitleg, ik ken er de ballen van) - VGA kaart, niets specifieks vermeld erop - VGA kaart, niets specifieks vermeld erop (andere dan de vorige )- Azona muis (met bal) - Olivetti muis (met bal) - Quickshot muis (met bal) - Genius Netmouse (met bal) - geheugen van Hyundai, weet niet hoeveel MB ofzo, wat er op de vele chips staat die erop zitten is dit: HYUNDAI KOR (volgende regel) HY5117400C (volgende regel) 0015AJ60 - 2x geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers op de chips: 98d1 (volgende regel) M18E128S88MKG8 - geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers alweer :P : HY57V651620 (volgende regel) TC-10 (volgende regel) 9811A KOREA - geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers ALWEER : ALLIANCE (volgende regel) AS7C256-20JC (volgende regel) 2093 USA - Toetsenbord: geen merk ofzo, alleen staat erop: LAKBTC-55SERIES (heel oud dingetje) - Toetsenbord YELLOW DRAGON KB-2966 - Ednet microfoon - Juster AC691N speakers - Pentium 2 processor 'SL2HD' staat erop (hier de specs: http://www.cpu-world.com/sspec/SL/SL2HD.html) - Pentium 2 processor 'SL2S5' staat erop (hier de specs: http://www.cpu-world.com/sspec/SL/SL2S5.html) - USB uitbreidingskaart met 2 usb poorten (vraag me niet in welke poort dat past), en nog 2 andere dingetjes (geen firewire) - Floppy drive (zo'n gewone, waar er 1.44MB op kan )- Oude voeding, aantal watts onbekend (kan dit wel ff uitzoeken maar dan moet je het ff vragen bij interesse)- Pentium 2 koeler, koelvinnen hebben de grootte van een P2 processor, er zit een fan op van 50x50x10mm, met als nummer: FD1250105B, en op de andere P2 processor zit geloof ik een andere koeler, wat dan wss de boxed koeler zal zijn Zo dit was het, als je iets meer wilt weten over de aansluitingen van sommige dingen, vraag het dan, dan neem ik er pics van. Ik kan je zeker niet garanderen dat alles werkt, daarvoor moet het eerst getest worden, dus vraag het als je in iets interesse hebt. Geef je prijs of geef geen prijs als je er niks wil voor geven . |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Kampen
| - geheugen van Hyundai, weet niet hoeveel MB ofzo, wat er op de vele chips staat die erop zitten is dit: HYUNDAI KOR (volgende regel) HY5117400C (volgende regel) 0015AJ60 - 2x geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers op de chips: 98d1 (volgende regel) M18E128S88MKG8 - geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers alweer : HY57V651620 (volgende regel) TC-10 (volgende regel) 9811A KOREA - geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers ALWEER : ALLIANCE (volgende regel) AS7C256-20JC (volgende regel) 2093 USA Hier heb ik wel interesse in.. Maar is het SD-Ram? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan sommigte oude games niet meer installeren. | Don Zalmrol | Software Junkies | 4 | 31-05-2006 08:43 |
| Het Hardware Ruil Topic | Area 1337 | 37 | 29-04-2004 14:59 | |
| 3000+ werkt wel op oude bios maar niet op de nieuwe | SteaRic | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:41 |
| [CM] oude hardware bijeen gebracht | Talinn | Casemod Junkies | 15 | 16-09-2003 22:00 |
| Oude comp start niet meer op | jrbuurke | Hardware Junkies | 3 | 21-08-2003 20:20 |