| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 November 2004
| Bekende Vlamingen mag natuurlijk ook Wat is bekend ? Laten we als richtlijn maar aanhouden dat als iemand een Wikipedia-pagina heeft, dat diegene dan bekend is :P Leuke ervaringen mag je ook altijd melden natuurlijk ![]() Ik begin ![]()
Owja, bij artiesten enzo is het misschien leuker om 'betaalde bezoeken' niet mee te nemen, iedereen kan betalen om {insert artiest} te zien optreden :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 July 2007 Locatie: Delft
| Rens blom: kwam een keer op school zo iemand van zo'n meidengroepje: In een kerkje (raar maar waar ik in een kerk) Verder niet zo veel eigenlijk... ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 May 2006 Locatie: Heemskerk
| Peter R. de Vries, We gingen met m'n voetbal team naar een wedstrijd van FC Utrecht (Ja ik schaam me diep, maja, lekker goedkoop die kaarten) en daar zat ie 2 rijen achterons Peter Jan Rens, misschien niet zo bekend meer, maar: Mijn moeder en zusje doen een musical, dat is met gehandicapten enzo, en Jan Peter Rens heeft daar een of ander goed doel voor, dus nu helpt hij ook met die musical, komt mischien zelfs op TV (En me zusje heeft de hoofdrol ) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 July 2006 Locatie: Culemborg
| Jamai Loman omdat mijn pa in dezelfde musical zat. (Jesus Christ Superstar) Paar keer backstage rond gelopen toen. Joop van den Ende dus ook een keertje, bij de afterparty van de allerlaatste voorstelling. :P Uhm, Sharon den Adel van Within Temptation kwam ik een keer zomaar tegen in Utrecht, leuke was dat ik toen net hun nieuwe album gekocht had. Verder kan ik niet echt ergens op komen..
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 August 2006 Locatie: Weert
| Xander de Busonjee (of hoe je het ook schrijft) in Blankenbergen in een discotheek... Toen was het net dat geklooi met Wendy van Dijk. Wat een kwal is die vent ook, wat achter 16 jarige meiden zitten vozen.... bah!!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 September 2007
| poeww... Lieke van Lexmon gespot in een discotheek. Dies echt klein ! Die dwerg met krullend haar van het programma toen " Over de rooie " die nu dat verkeers programma presenteert op sbs6. Kwam ik in de Stad tegen toen ze net alles hadden opgenomen voor Over de Rooie. Tom Coronel is zn kart centrum, kwal btw.. Olaf Mol en Jan Lammers @ Auto beurs Fabienne de Vries, toen met programma "straat op stelten "wat ze toen hier hadden opgenomen. Erg arrogant. meer week zo niet. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 September 2007
| Citaat:
Geeeeeef noooooit op.... Etc... ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 April 2006 Locatie: Breedenbroek
| De huidige Nederlands Elftal selectie De huidige Ajax selectie De huidige Graafschap selectie Hans Kraaj Jr. Henk de kater..... Verder wesley sneijder een keer bij dat hotel in Scheveningen en heb ik Sophie Hilbrand al eens gezien, eigenlijk best geil wijf :P |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 April 2005
| Even nadenken. Darkraver - draaide in een disco. MC Villain - was MC daar. Mart smeets - rond half 6 's middags op station Amersfoort CS. Zanger van K-liber - Jaarbeurshallen, tijdens HCC 2005. Prins Willem Alexander - tijdens het kennismakings bezoek in nederland, op vakantiepark 'De Banjaard' in zeeland. Staat bekend om zijn dyalise centrum op het park. Máxima - Idem dito Jan Veen(Vayne) - Bij een ijssalon in zwolle :P, helemaal gehuld in zijn bekende witte pak. Volgens mij waren dat ze wel zo'n beetje. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 December 2002
| Henk Spaan, zien lopen in een parkje in Amsterdam Piet Doedens (bekende advocaat) in Utreg op de Oudegracht Def Rhymz, in Rotterdam in de Koopgoot Jan-Jaap van der Wal, na een optreden een keer mee gepraat in de foyer van het theater Jochem van Gelder, in de botsauto's ![]() Verder in Amsterdam nog veel meer BN'ers gezien, je ontkomt er bijna niet aan daar. Maar ben de meeste weer vergeten, zo boeiend vind ik het meestal niet :P Mijn zus heeft trouwens Maxima een paar jaar terug (voor de bruiloft) zien lopen in Brussel, naast Youp van het Hek bij de kassa gestaan en is versierd door Lodewijk van Eigen huis en tuin En m'n pa heeft tegen Hans Kraaij Sr. getennist. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 October 2006
| Ik heb skate the grate eens onmoet van gamekings, ik was hem op de gameplay aan het filmen en toen zei hij waarom doe je dat kom gezellig op de foto .. Ik heb rigilio tuur (of hoe je het ook schrijft) gezien in amsterdam, laats ook nog bert van marwijk toen ik bij de wedstrijd roda jc - Feyenoord was. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bekende fancontroller - andere doos! | Redox | News & Review Junkies | 2 | 2-03-2004 15:25 |
| Buggie gespot! | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 20-01-2004 20:28 |
| Coolblok gespot | Phant0m | Cooling & OC Junkies | 6 | 6-02-2003 14:56 |