| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Renaldo & nigel van kindersongfestival tijdens optreden bij Praxis Nijmegen. Geluid door mij (A) Linda wagenmakers tijdens dancing whit the Vida stars, Zevenaar. Moest volgspotten daar . Christian link, ook op Dacing whit the Vida stars. Op zelfde evenement nog meer professionele dancers, ook nummer 1 van nederland. Dit zijn mensen waar ik echt mee heb gewerkt, gezien heb ik er nog wel veel meer .
__________________ Utopiamedia, I'm for sale! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Yvonne Kroonenberg, zelfte manege. Catherine Keyl, heeft mn zus aangereden :+. Alle gamekings, JJ vooral, techneut voor de WCG ![]() Peter R de vries, sport bij mij op de sportclub. Veldhuis en kemper, mn oom heeft de top2000 volgens VH&K geregisteerd Erik Korthals Altes, aka de heineken directeur :+, komt wekelijks langs in het hotel. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 april 2003
| DJ Tiesto - Cruise Terminal Rotterdam Hans Kraay jr - Congres waar ik geluid deed Dennis van klussen met kijkers - zie boven Robert ten Brink - zie boven Alle Gamekings - NL WCG Finale Off_Corso (waar ik zaal geluid deed) BB King - op t podium in Ahoy de heren van PeterPan SpeedRock - Speakers/Delft (waar ik monitor geluid deed) Little Richard, Jerry Lee Lewis & Chuck Berry - Den Haag backstage "Legend of Rock n Roll" Een waslijst aan DJ's - Off_Corso (daar ben ik regelmatig te vinden in de audio booth) enz... |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dat is natuurlijk een bekende Spanjaard ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ja, klopt ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| das geen nederlander he das ne spanjaard (of Turk kan ook, dnno eig.)
__________________ http://casemodderz.tk |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Maar die wordt wel gespeeld door een nederlander.... Psst, sinterklaas bestaat niet :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| gij leugenaar!! Straks steekt hem u in de zak!
__________________ http://casemodderz.tk |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| lol moet het een bner zijn? want ik heb michael schumacher eens ontmoet en steve-o en christ pontius van jackass en wildboyz verdere BNers: sharon (within temptation) dinand woesthof (kane) zanger van blof 8-) dennis (mtv) olav mol (rtl formule 1) jim bakkum (idols *blegh*) silvy meis (ofz ![]() ewoud (zoop woont in het dorp hier broertje zit bij me ex in de klas) nog meer maar weet niej meer wie enzo
__________________ Everything in the world has its origin. Laatst gewijzigd door X_crAdle : 15-03-2008 om 19:16. Reden: foutje bedankt |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| In groep 8 kwam die gast van ONM voorlezen. Met die Bretels, JP ofzo geloof ik. Die gast kon niet lezen, had avi niveau 4.0 ofzo. En ik had iedereen wijgemaakt dat hij nep was. Vond de jufvrouw niet zo leuk :P
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bekende fancontroller - andere doos! | Redox | Frontpage Discussie Forum | 2 | 2-03-2004 14:25 |
| Buggie gespot! | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 20-01-2004 19:28 |
| Coolblok gespot | Phant0m | Cooling & OC Junkies | 6 | 6-02-2003 13:56 |