| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ja als we over DJ's en muzikanten die optreden gaan beginnen, dan kan ik het hele forum wel volspammen :P Als je met ze hebt staan babbelen dan telt dat wel natuurlijk. (bonuspunten zelfs) |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Hmm eens ff kijken hoor, Hans Dulfer is een paar keer bij ons thuis geweest, ![]() evenals Wouter Kiers en Rinus Groeneveld. Meike (van Kus) zat vroeger bij m'n pa in de band. Ik heb eens samen gedrumd met Cesar Zuiderwijk (Golden Earring :P ). Dat zal vast niet het enige zijn, maar als me weer iets te binnen schiet zal ik het posten.
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ohja, helemaal vergeten! De sterkse man van Nederland: Peter Baltus ![]() Hij heeft ons geholpen met verbouwen van ons huis! Zijn zus is een goede vriendin van ons.
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Grace Jones, lang geleden toen de It nog bestond, zo ook Manfred Langer, founder of de It. Zelfde rijtje: Chippendales: die gasten waren best kewl.... Meer recent: Jeroen Bleekemolen tijdens de openings wedstrijd van de A1 GP, hij klom toen in het hek voor de hoofd tribune pal voor m'n neus (2006) zelfde weekend Tom Coronel ... Sjef van Oekel in een supermarkt in Oostvoorne, ik stond achter hem bij de kassa en hij zei tegen mij: "neemt u mijn knollen, krijg ik uw citroenen" die gast is in z'n vrije tijd dus ook prettig gestoord (wel 15 jaar geleden oid)Paul de Leeuw op de Albert Kuijp, die gast van Sesamstraat in het Sloterparkbad (kan ff niet op z'n naam komen...) Georgina Verbaan ook een keer pffff, dat heb je dus als je hier woont ... Het meest is me toch bijgebleven: Herman Brood, ben 3 keer naar een concert geweest in 3-luik Zaandam maar dat is iets van 25 jaar geleden Er zullen er nog wel meer zijn maarja, daar kan ik ff niet opkomen ... Oja: koningin Beatrix tijdens een uitvoering van de Matheus passion in de Westerkerk, mijn ouders namen mij daarmee naartoe .... errug lang geleden Nou, zo kan ie wel weer .... |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| pff bekende nederlanders spot ik dagelijks :P dus voor mij allemaal niet meer speciaal. Maar zal een lijstje opzommen± - De slelectie van Willem II (Ik werk bij Willem II dus zie ze dagelijks ).- Erwin Koeman (Vandaag nog bij Willem II, een blinde weet dan natuurlijk ook dat hij kans maakt op de positie van de vandaag ontslagen Dennis van Wijk bij Willem II). - Raymond van Barneveld (samen mee getraint) - Co Stompé (was ik nog een klein mannetje en kreeg ik zijn pijlen na het gooien van een demonstratie). - Jelle Klaasen (menig keer van gewonnen op een dart toernooi) - Carlo en Irene (Ik was te gast bij Telekids ).- Def Rymes (hij had een optreden op de school waar ik zat. Ik stond toen wat te dansen op zijn muziek, hij nodigde mij, en wat andere, uit om tijdens zijn grote optreden op festival mundial te dansen op het podium). - Dirk Kuyt (Op de dag dat hij zijn contract tekende bij Feyenoord reed hij me bijna van mijn sokken af toen ik was weze kijken bij de training van Feyenoord, hij bood zijn excusses aan) - Matias Scholten (presenteerde ooit Over de Rooien, Ik was een van de mensen waar hij aan vroeg of ik mee wilde doen ).- Irene Wust (Zag ik wel eens tijdens het stappen, heeft nog een one night stand gehad met een maat van me). - Gebroeders Ko (Te gast op het G-voetbalweekend dat ik mee organiseerde, na het optreden een lekker blonde rakker mee gepakt ).- Herman (Idem) - André (je weet wel die van : Wat ben je lelijk van dichtbij, ook op het G-voetbal weekend) - Arjan van der Giesen (toevallig van de week te weten gekomen dat hij op het kantoor naast me werk, we waren in de pauze aan het darten en toen kwam hij even verslag ervan leggen was wel leuk) Ik denk dat dit wel het lijstje is zo'n beetje. Hoewel ik zeker weet dat ik nog een of meerdere namen vergeet ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Mag ik? Raymond van Barneveld in de efteling.. Ursul de Geer in kaprun.. jaren geleden Korsakoff Outblast Mental Theo Boris van der Ham Rita Verdonck Lieke van Lexmond Jeckyll & Hyde EliZe Charley Lownoise Nightraver (ja die foute loser uit de hollywood :P) ALlemaal @ nightlife awards 2006, benieuwd wie ik morgen op NLA'07 tegenkom in de matrixx nijmegen.. Armin van Buuren Rank 1 Tiësto Ferry Corsten Op diverse feestjes.. (oa waar ik heb moeten draaien) en nog vele anderen..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Gisteren van velzen die kerel schijnt op mijn school gezeten te hebben. Dat mannetje is echt 1.50 of zo en gespierd dat ie is :| das echt gewoon eng.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
The Opposites Zany Armanda Barten (ja die van mental the ![]() Shaydie Paul Elstak Jeroen van der Boom Peter Gelderblom [..] Nightlife awards 2007 ![]() En nu ga ik stoppen :P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Dj Lady Aïda Youtube filmpje alhier en raad eens wie de lichteffecten mocht doen vet feestje, gewoon kats in me favo locale café ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bekende fancontroller - andere doos! | Redox | Frontpage Discussie Forum | 2 | 2-03-2004 14:25 |
| Buggie gespot! | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 20-01-2004 19:28 |
| Coolblok gespot | Phant0m | Cooling & OC Junkies | 6 | 6-02-2003 13:56 |