| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Ik weet het het is hier niet de site voor maar goed. Weet iemand waar ik custom scooterhelmen kan laten maken ik wil er 1 in halo stijl ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Koop een blanco helm en laat hem airbrushen... Zal niet goedkoop zijn maar goed. Beter koop je je voor dat geld een brute helm ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Niet om het een of ander.... maar denk je niet dat je ongelooflijk voor lul staat met zo'n helm? Vergelijk het met iemand die met een Star Wars stormtrooper-helm rond rijdt. Maar goed, er zijn genoeg gekken te vinden die dat leuk vinden... Master Replicas maakt veel helmen, en t.z.t. zal de Halo helm ook wel komen denk ik.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Lol, nee het lijkt me wel vet ik zou me duim opsteken asl ik iemand zie rijden met zo een helm ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waarschijnlijk gaat je dat honderden euro's kosten. Kijk naar de helmen die Jamba post, daar betaal je puur voor de afwerking, zoiets heb je niets aan op de openbare weg. Voor het geld dat je hiervoor kwijt zal zijn, kan je heel veel andere leuke dingen doen. En het zal misschien voor eventjes leuk zijn, maar ik denk ook dat je over een half jaar gigantisch voor lul rijdt met zo'n helm :P |
| | |
| | #11 (permalink) |
| De politie kijkt me sowiezo wel raar aan als ik over straat zwabber dus dat is geen probleem. Maar dan sla ik dit toch maar over aangezien het zo duur is ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
en anders een ODST helm ![]() hier op school heeft ook iemand zo'n helm die er een beetje op lijkt ![]() http://www.bungie.net/images/Games/H...nders/ODST.jpg
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |