| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik wil me kast binnekort zwart spuiten, maar dan wil ik er van die vlammen op zetten. Nu kan ik wel e.e.a met airbrush enzo, maar niet zo mooi dat het echt vlammen lijken. dát soort vlammen ik ik er dan op, of zoiets als dit: alleen dan zonder die oliefant... zijn daar stickers of etches voor die je hele kast vullen??
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| bedoel je de olifant op de bovenste foto? of op de onderste? k denk dat je t beste dat kunt uitprinten op sheets ofzo, en dat zien vast te plakken. of op zo'n plakfolie dat je gebruikt om afbeeldingen op n t-shirt te strijken
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Kijk eens in een autoaccessoireshop daar heb ik al eens van die flames gezien, Kleiner ook te koop in RC shop (Shamrock) Maar dit patroon kun je ook makkelijk overnemen en uitsnijden op maskeerfolie (soort afplakfolie lowtack wat bij airbrush gebruikt wordt.)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vlammen, met wat? | jasper.vdl | Casemod Junkies | 2 | 28-02-2006 23:35 |
| HCC 2004, zijn we er klaar voor? | Ragon | News & Review Junkies | 26 | 15-11-2004 20:49 |
| Daar issie weer | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 14-05-2004 13:19 |
| Hier bang voor zijn? | SiLaTroN | Area 1337 | 23 | 15-01-2004 10:26 |