| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En als je het nu eens zo ziet: De slager heeft biefstuk en de slager heeft gehakt. Biefstuk is duur. Daarom jatten we maar biefstuk, want het is veel te duur. Of eten we dan maar gewoon elke dag gehakt ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Je kan je biefstukje bij de slager halen, of je kan je eigen koe slachten. one way or another, je hebt je biefstukje, alleen de manier waarop je em haalt is verschillend. Bartjez: Sterf :P Je was me voor ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Waha, idd. Ik betaal gewoon niet voor iets dat te duur is. Dus ja, ik steel, ik overtreed de wet, ik ben illegaal bezig, de politie mag mijn huis binnenvallen, ik mag een enomre geldboete betalen, ik mag mijn dure hardware inleveren. Nee, game ontwikkelaars kunnen niet aangeklaagd worden. Ik wel. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Downloaden is ook makkelijk en de kans dat je gepakt word is erg klein. De kans dat je gepakt word als je een hamlap jat is groter.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Dan worden we vegetariër of we eten alleen gehakt. En als nou niemand meer biefstuk zou kopen dan zou de slager het mischien wel goedkoper maken. En stiekem geniet ik ervan als ik een progamma van microsoft gedownload heb, mischien ook door mijn haat tegen ms maar medelijde, nee dat totaal niet. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Bij games ligt het bij mij heel simpel. Ik download een game, ik kijk of ik het leuk vind. Als ik het leuk vind speel ik verder, als ik het niet leuk vind dan gaat hij shift+del. Als ik een game koop voor €50 en ik vind hem niet leuk (welk risico er altijd is) dan is dat verneuking van mijn poen. Als ik hem na downloaden wel leuk vind dan heb ik hem al, en heeft het weinig meerwaarde om de legale versie te kopen. TENZIJ er een multiplayer functie op zit, dan koop ik gewoon het spel legaal (ookal kost die €50) om het online te kunnen spelen. Voor muziek: Voor de meeste muziek die ik luister moet je héél goed zoeken wil je er een CD van vinden. Dus het gaat vaak zo: Ik hoor wat van een bepaalde band, ik check wat op Youtube, als ik het leuk vind ga ik het downloaden of kopen. Het is maar net waar ik het het snelste vind. Als ik een CD koop (wat best vaak gebeurt hoor!) dan komt hij uiteindelijk toch geript op mijn pc terecht omdat ik nou eenmaal daar al mijn muziek heb staan. Bij een OS is het weer een beetje anders. Microsoft heeft een geniaal virus gebakken waar ik totaal niet tevreden over ben. Er zitten zo ongelofelijk veel fouten en onzichtbare dingen in dat het gewoon heel zwaar onderhouden moet worden wil je het snel houden. Als er een alternatief was wat beter werkte zou ik dat meteen kopen. Echter is windows voor mij de enige optie, dus heb ik maar een illegale versie geïnstalleerd. Ik ga al helemaal niet dokken voor iets dat ik éigenlijk niet wil zeg..
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan heb je nog nieuwsservers... Alles daarvan is legaal! Het opzoeken op FTD, het downen van de rars, het repareren... Maar dan komt de truuk: het uitpakken. Dat is opzich ook niet illegaal, maar het product wat je krijgt is illegaal... Dus in theorie MOGEN providers de bandbreedte van nieuwsservers niet knijpen omdat het NIET illegaal is....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mag lite 6d illegaal???? | whocarez | Gadget Junkies | 92 | 25-06-2008 21:37 |
| downloaden | rzenith | Software Junkies | 7 | 5-01-2008 03:11 |
| Downloaden | oObreezerOo | Software Junkies | 7 | 13-06-2005 13:27 |
| I/O voor LCD? Waar te downloaden | brantje | Software Junkies | 6 | 30-10-2004 14:59 |
| [downloaden] 5.54 MB in 1 seconden | Masterslave | Area 1337 | 5 | 16-09-2003 14:15 |