| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Dit topic is een afsplitsing van Het Grote LOL Topic (deel 13). In dit topic kan naar hartelust over alle mogelijke aspecten van grafische rekenmachines gekletst worden. Carpento Altijd weer balen na de vakantie, en ik zit nou met wiskunde B. Maar ik heb een kick-ass rekenmachine, dus van hoofdrekenen zal het niet meer zo komen dit jaar :P. Oja, en ik heb gelukkig maar 26 uur per week (4vwo )
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
Die heb ik ook. Je hebt er geen reet aan. Stom ding, veel te duur. | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik heb ook een ti 84 plus zoals half nederland. Gewoon gratis van school . Zoek aleen nog een bestandje of prog/app waar alle formulles in staan enzo.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| oh ik heb er eentje met abc-formule, allerlei inhouden, pythagoras, cirkelopp., rechthoekige driehoekken blabla. Allemaal hartstikke simpel, alleen die formules zijn zo lang: http://programmas.ti84.nl/WISK.8XP (moet in je ram en niet je archief!) Vul 3 getallen in en je hebt die hele ABC-rotzooi :P Same voor de andere formules. op die site staan veel meer proggie's voor allerlei vakken.
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| En hier zijn de spelletjes te halen :P Tis een leuk ding , zit alleeen zooo veel op dat ik nog niet veel er vanaf weet ;P Maar ik zal hem zeker nodig hebben Met me Wiskunde B en D
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Spelletjes op je rekenmachientje... alleen maar zonde van je kostbare werktijd. Ik heb 3 jaar lang met een TI-83plus gewerkt, werkte prima, vol gezet met dingen voor bij m'n examen (mocht afgelopen jaar nog, dit jaar examens wordt dat dacht ik afgeschaft.) Maar nu op de uni mag ik haast niet meer met een grafische werken. Wiskunde is allemaal zonder rekenmachine en bij andere vakken allemaal non-grafische barrels. Echt irri. Oftewel, alleen tijdens je middelbare schoolperiode heb je wat aan dat ding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| grafische lcd | geerolfski | Elektronica Junkies | 4 | 16-09-2007 17:27 |
| 2 grafische kaarten | kingoffly | Hardware Junkies | 6 | 10-03-2007 11:50 |
| Grafische kaart/pc | LaZeR | Hardware Junkies | 16 | 9-08-2006 21:27 |
| Grafische Kaart | Interfico | Hardware Junkies | 3 | 11-11-2005 19:02 |
| Grafische VFD's | Tino | Casemod Junkies | 10 | 22-05-2003 14:29 |