| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Ik geloof dat zo rond de 25mhz je schermpje het niet meer bij kan houden. Is best jammer, anders had je misschien koelblokken erop kunnen zetten en hem tot de 50mhz pushen Ach ja, waarom gooien ze niet gelijk een kleurenscherm en memorycard-slot erop, koptelefoon uitgang, fotocamera, belfunctie noem het maar op...
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| hier hebben we de TI 83 plus een maat wil er een 2 gig flash kaartje in solderen en we hadden het vandaag toevallig over overclocken van die dingen. lijkt me wel leuk om er een scyte infinity op te zetten ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #35 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ja joh, maak er een kleuren lcd op en je hebt een pda... Nu nog de gps antenne voor de navigatie! Op 2GB past echt wel MioMap 3.2 ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #37 (permalink) | |||
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Verlaat CJ met een knal | |||
| | |
| | #38 (permalink) |
| wifi of bluetooth mag niet ivm exames en ik vraag em ook af of die 2 gig gaat lukken maarja de ti 84 ofzo heeft toch wel uitbreidbaar geheugen
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Hmm, een vriend van mij heeft een soort messenger programma zodat je met een usb-kabel berichtjes kan sturen, en ik meen wel eens ergens een IR transceiver te hebben gezien die je voor een paar euro zelf kan maken. Het moet vast wel mogelijk zijn om een draadloze verbinding te maken...
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik heb een poging gedaan tot casio modden maar dat is niet egt lekker gegaan :P En bovendien heb ik mn display gemold door er in te krassen met een passer.. Heb nu een nieuwe maar die mag ik niet modden :/ Dat met dat plexie en die leds ziet er erg leuk uit, zou je eens wat meer informatie willen geven hoe je dat hebt gedaan enzo? ![]() |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Nou twas heel simpel. Gewoon heel dun en buigzaam plexi genomen, en met wat superlijm vastgelijmt aan de bovenkant, zodat het de vorm van de rekenmachine aannam. Daarna grotere gaten geboord in de onderkant, moertjes vanstgelijmd in de bovenkant, schroeven op maat gemaakt en dan kan je het zo vast draaien.
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan moet je eens vragen of dat ie ook Live free or Die hard op z'n sd heeft Maar idd, die gemodde casio is gaaf!!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| grafische lcd | geerolfski | Elektronica Junkies | 4 | 16-09-2007 17:27 |
| 2 grafische kaarten | kingoffly | Hardware Junkies | 6 | 10-03-2007 11:50 |
| Grafische kaart/pc | LaZeR | Hardware Junkies | 16 | 9-08-2006 21:27 |
| Grafische Kaart | Interfico | Hardware Junkies | 3 | 11-11-2005 19:02 |
| Grafische VFD's | Tino | Casemod Junkies | 10 | 22-05-2003 14:29 |