| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| ik heb wel gemerkt dat de meesten niet weten hoe ze hun images moeten verkleinen en ze dus maar lekker het beeld uit laten lopen (ja, neem het ze niet kwalijk, je moet tenslotten je pics laten zien he ) je resized je pics door de link naar een pic in html te schrijven ipv BB code (de code van het forum: dat is dus BB) nu in html: dit levert een pic van 158x78 pixels op om nu te resizen (alleen lengte of alleen breedte aangeven is genoeg, de pic wordt naar verhouding automatisch aangepast, als je beide aangeeft verander je de verhouding) hier is de breedte 50 pixels (en de hoogte evenredig dus: 78x(50/15 ) goh, wat zou dit nou zijn hier is de breedte 100% van het Forum Thx 2 Silver @ forum.overclockers.nl
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| nu het zelfde bericht maar dan met html en BBcode ingeschakeld ik heb wel gemerkt dat de meesten niet weten hoe ze hun images moeten verkleinen en ze dus maar lekker het beeld uit laten lopen (ja, neem het ze niet kwalijk, je moet tenslotten je pics laten zien he ) je resized je pics door de link naar een pic in html te schrijven ipv BB code (de code van het forum: dat is dus BB) nu in html: dit levert een pic van 158x78 pixels op om nu te resizen (alleen lengte of alleen breedte aangeven is genoeg, de pic wordt naar verhouding automatisch aangepast, als je beide aangeeft verander je de verhouding) hier is de breedte 50 pixels (en de hoogte evenredig dus: 78x(50/15 ) goh, wat zou dit nou zijn hier is de breedte 100% van het Forum
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| beter is als je je pics verkleint dit in paint te doen, dit bevordert de laad-tijd van je pics. In paint CTRL+W indrukken, en dan 75 en 75 in te vullen. De pic word nu 25% verkleint. Neem je 50 50, word je pic 2x zo klein. Neem je 50 75, word je afbeelding scheef. Let op, paint kent geen anti aliasing, dus vergroten word blokkig.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| M8 dat wist ik al een tijdje maar zo krijg je gekut in de source van de site aldus Redox en die heeft mij vriendelijk verzocht om ze voortaan gewoon eve in Photoshop te resizen.. en daar is ook een tuturial over te vinden ![]() en paint verneukt wel je kwaliteit.. dus houd het bij Photoshop of Painthsop pro ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
|
| Citaat:
| ||
|
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| zijn "wijn-bier-en-ander-spul-kelder" kort ie denk ik ook af tot sm kelder ofzo ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 16:25 |
| Plaatjes automatisch resizen? | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 18 | 29-12-2003 19:53 |