| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| In navolging van het vorige topic, een nieuwe plek om je nieuwe spulletjes te laten zien. Om spamgedrag te voorkomen een paar regeltjes: Wat mag je hier showen? * PC-gerelateerde zaken (hardware) * Gadgets (telefoons, MP3-spelers) * Bijzondere dingen (auto, huisdier) Wat hoef je niet te showen? * Een spindel CD's * Je nieuwe sokken * Een 6-pack bier (tenzij het voor Demoniac bestemd is )Verder is het toegestaan om inhoudelijke vragen/opmerkingen over de nieuwe aanwinsten van je mede-Junkies te posten. Berichten die niet verder komen als 'cool', 'vet' of 'die wil ik ook!!!' zijn overbodig en zal ik ook verwijderen. Doe dit dus niet, aangezien dat na verloop van tijd resulteert in een defect topic. Oh en uiteraard willen we foto's van je nieuwe spul, maar niet breder dan 500 pixels ! ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Gooooeed, aanwinsten ! Twee keer een setje van deze: ![]() (dat is: 2 stuks 2x5 pins flatcable stekkertjes) En deze: ![]() (dat is dus een 2x10 pins flatcable connector inclusief al een stukje flatcable...) Hint voor de bestemming: ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Naja mijn fiets is weer gerepareerd, dik 200€: ![]() Maar dat mag eigenlijk niet, dus nu iets bijzonders! (niet dat ik dat vind ofz ![]() Mijn boeken Ik had de grootste doos van allemaal! 3 biologieboeken van een duimbreedte dik ![]() Verder heb ik het bijna rond, neen niet een krat bier, een volledige tapinstallatie mét bier Dat valt toch wel onder bijzondere dingen ofniet? :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Ja, dat is die nieuwe iPod. Ik heb de 16 GB versie besteld, die kost €399,- de 8 GB kost €299.
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Gefeliciflapstaard ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| « Het Nachtelijke Offtopic Topic!
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |