| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #512 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #516 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb voor 25 euro inclusief verzenden twee HP-toetsenbordjes gescoord, van die lekkere simpele OEM-dingen. Ik moet nog steeds niks hebben van multimedia-knoppen, deze bordjes tikken heerlijk en ik vind het simpele design erg mooi. Zwart met een zilveren strook om de ESC/F-toetsen en de status-LED's. Die LED's blijken van het ouderwetse soort te zijn, dus makkelijk te vervangen en als je dan die zilveren strook ook een likje verf geeft, kan je zo'n ding heel makkelijk bij een casemod laten passen. Plaatje van het internet gezocht: ![]() |
| | |
| | #519 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Mijn magische bol zegt dat een beetje je kabels opruimen, wonderen doet voor je airflow ![]() ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #521 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ik kom tot 10 schijven. Wat voor controller zit er achter? Printscreentje van my computer ?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #525 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| ja, jammer van het getekende ![]() en shirt heb ik al een tijdje, heb er nog meer van splitreason.com gekocht (o.a. church of gaming en friend cube) heb die foto ook gleijk opgestuurt naar splitreason. krijg ik 10 dollar korting op volgende aankoop
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
|
| « Het Grote LOL Topic (deel 14)
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |