| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #109 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
|
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #111 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Citaat:
![]()
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl | |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Een nieuw apktje voor mijn dierbare mini. Ook een potje rode remklauwverf, 2 nieuwe banden en een leuk uitlaat opzetstuk (origineel). Half december komen er de wintervelgen op (wit). Ben dan ook van plan om er een aso grote antenne op te schroeven en een sticker van Tamiya op de achterruit te plakken :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #115 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 september 2007
| Citaat:
moet je is opzoek gaan naar 27mc antenne's. die zijn vrij lang :P | |
| | |
| | #116 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Alhoewel is wel stoer natuurlijk ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | ||
| | |
| | #118 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Een jaartje erbij, inmiddels alweer een tijdje geleden maarja.. (11 Oktober) En daarbij komt natuurlijk een cadeau/cadeau's :- Saphire HD2600XT - Bequiet 400W - AC Freezer 7 PRO De freezer zit er (nog?) niet op, maar de graka en de voeding bevallen prima. ( Aah, wat is die voeding geil.. En de kaart natuurlijk ook :P ) Voormij nog geen 16, (Snuk) maar haal er 3 jaartjes vanaf en je hebt mijn huidige leeftijd ![]() |
| | |
| | #120 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| je hebt een saaie cultuurdag in rotterdam. je leent de eerste 3 boeken van halo van een maat waarvan je weet dat hij ze gekocht heeft in een grote boekwinkel in rotterdam. je wil ze zelf hebben dus je gaat in het uurtje pauze dat je hebt op zoek en ja hoor, toen we naar de mediamarkt wouden lopen zagen we ineens een enorme boekwinkel. donner shop. echt super, in de kelder heb je een heel deel met boeken over games dus ik de halo boeken gevonden, vier in totaal (5e word aan gewerkt) ![]() de eerste drie in een box samen, de 4e apart ![]() en der zat ook nog een eplaza :P toevallig was ik al heel lang op zoek naar een bepaalde game: death rising dus ik ging ff kijken of ze 2e hands games handen en of death rising ertussen zat. hadden ze niet maar ik vond wel de classic edition voor 30 euro. wel jammer dat het classic is maar het is beter als niets ![]() ![]() was weer een leuk dagje geworden
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |