| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #92 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
)
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Omdat ons bedrijf 15 jaar bestaat waren ze zo aardig om iedereen een cadautje te geven, je werd verdeelt in 3 groepen, langer dan half jaar kregen acer laptop, uitzendkrachten kregen mp3 speler van creative en korter dan 6 maanden of andere omstandigheden kregen een mp4 speler. Had ik even geluk ik viel in de catogorie mp4 speler, en ik viel echt met me neus in de prijzen. We kregen de creative zen v plus van 8gb plus hoesje en adaptor enzo, daarnaast ook nog een boxen set en panda antivirus 2008. foto hieronder geeft ff aan hoe de mp4 en box eruit ziet. en dat gratis ![]() Mijn dag kon niet meer stuk. greets. ![]() (het setje)
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Sinds gister: EEN PS3 60GB versie met 2 controllers en de games: Moto Storm RFOM F1 Ridge Racer 7 Dit alles helemaal NIEUW IN DE DOOS Prijs totaal: 475.- !!! ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| En vandaag HDMI voor me ps3 en full hd beamer WOW wat een vette shit zeg. Kom maar is kijken mensen niet normaal wat cool op 65'' in full hd gamen KOn me controller niet wegleggen en heb vanacht in een adem uit RFOM uittgespeeld in co-op met me broertje.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Wow, jaloers! Maar een Senda zit beter als een buikschuif, heb namelijk op beide gezeten en een DRD ofzo is eerder een aanrader. Als ik het mocht kreeg ik een DRD, maar mocht niet van me ouders! Zojuist weer iets gekregen. Een Datalux 2.5" HDD behuizing met een 80GB 2.5" schijf ![]() Een mooie blauwe, met tasje, erg handig voor school ![]() ![]() ![]() Nu heb ik 3 behuizingen met 1x 80gb 2.5", 1x 80gb 3.5" en 1x 40gb 3.5" Ik heb maar 4 USB poorten, heb ook nog de printer, webcam, telefoonkabel en nog wel meer poep, damn veel afwisselen :P |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Of gewoon een HUB kopen :P Of niet zoveel extarne kopen Of 1 grote ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ik krijg al die dingen :P Naja heb nu op dat kleintje 80gb aan games staan die dan mooi geshared kunnen worden tijdens een lan. Of makkelijk meegenomen kan worden en bij iemand anders keihard gaan leechen ![]() Wie weet er nog kicke games die NU uit zijn? Deze heb ik al: C&C3 World in Conflict BioShock Medal of Honor: Airborne Weet iemand nog een leuke game om te KOPEN? Die moet NU uit zijn (Dus antwoord niet met Crysis of Cod4, want dan krijg je een trap :P) |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Laatste aanwinst, een HSS-stappenboor van 6-32 mm Voor 5 euro liet ik m niet liggen (bij de kringloopwinkel :P )[edit] Ja, kringloopwinkel, maar hij zat nieuw in de -overigens ontzettend ranzig vieze- verpakking ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #103 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() *Rent hard weg* | |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Die webcams zijn gaaf, ergens bij een meid op haar kamer hangen en dan aansluiten op de router ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |