| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #766 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
Heb ondertussen al 120 bladzijdes uit. Morgen vertrekken we terug naar Nederlanndde dus dan lees ik de resterende 500 bladzijdes even![]() En waarom in het hongaars? Ik kom uit hongarije en harry potter is nou gewoon iets dat ik in het hongaars lees ![]() Ondertussen heb ik trouwens nog meer nieuwe aanwinsten, ik heb een goedkope elektrowinkel gevonden hier, dus heb daar wat spulletjes gekocht (desoldeerpomp, molexjes, knopjes, ic-tjes) ![]() | |
| | |
| | #767 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Citaat:
ben daar geweest met een uitwisseling.. Damn die mesnen drinken hard daar.. We waren in een plaatsje dat heet nagykörös ofzo.. Facking leuk.. Die school waar we naar toe moesten was ook te gek.. 5 min les hele dag pauze ![]() Toldi heete die geloof ik.. | |
| | |
| | #768 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
![]() Maargoed, back2topic ![]() | |
| | |
| | #769 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Na jaren op een bart-smit muismat toch maar een echte gekocht ![]() Een steelseries QcK mousepad, groot ding maar voor de rest vind ik hem ideaal ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #771 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Leuk toestel...! ![]() Werkt het een beetje fijn allemaal? (voor zover je er al gebruikt van gemaakt hebt :P)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #772 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Touchscreen werkt erg fijn en ook de tril-feedback die je krijgt wanneer je knoppen aanraakt werkt zeer prettig. Ben nu alleen aan het stoeien om de contactpersonen van mijn oude telefoon (Nokia N73) over te zetten naar de Samsung. En dat wil nog niet echt lukken tot nu toe... Telefoon ziet er verder erg strak uit en voelt degelijk aan. Het beschermklepje wat je er standaard bij krijgt doet ook goed dienst, enige nadeel eraan is dat deze eigenlijk aan de vreemde kant schaniert, de onderkant. Veelal schanieren ze juist aan de bovenkant. Wat betreft het menu, deze is simpel te doorlopen en alle opties zijn gemakkelijk te vinden. Alles bij elkaar zeker wel tevreden tot nu toe en helemaal als mijn contactpersonen erin staan. ![]() |
| | |
| | #773 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Misschien een idee als je via de PC Suite van Nokia alle contacten in outlook zet, en dan met het progje van samsung ze uit outlook haalt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #774 (permalink) |
| Zo heb ik het inderdaad nu gedaan en dit werkt goed. Enige wat ik nog moet doen is even alle contactpersonen goed in outlook zetten. Heb op het moment namelijk de contactpersonen van hotmail en mijn oude telefoon allebei in het adresboek staan en vanwege naamverschillen klopt het een en ander nog niet. Even dat nog rechtzetten en ik ben helemaal tevreden! |
| | |
| | #775 (permalink) |
| Zie je wel, een beetje omslachtig te werk gaan levert ook weleens wat op ![]() Mijn nieuwe aanwinst: de rekening van Essent ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #776 (permalink) |
| Okeej, liep toch niet helemaal zoals gepland. Had alle contactpersonen goed in outlook gezet. Telefoon geleegd om blanco te beginne. Ga synchroniseren en.... alles weg. Wat bleek, had de instellingen verkeerd staan waardoor er de verkeerde kant op gesynchroniseerd werd, dus van mijn telefoon naar Outlook...Dus maar weer overnieuw beginnen. ![]() |
| | |
| | #777 (permalink) |
| Hmm... Shit happens... Heb je van je oude tel naar outlook gezet, en toen heb je je tel geleegd en toen opnieuw naar outlook gesynced? Staan dan niet je contactpersonen nog gewoon in outlook? Want outlook voegt alleen maar contactpersonen toe, verwijderen moet je handmatig doen.
| | |
| | #779 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| 3 bussen clash, wit, ga de montana laag over doen, wel mooi, niet perfect genoeg door lage druk, deze is bij clash hoger. en een externe accu voor iphone 250Mah, wou eigelijk de 460 maar duurde te lang voordat die weer leverbaar is |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |