| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #556 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Mijn nieuwe aanwisten zijn: Een strechter en een mummy slaapzak voor Lan Party's ![]()
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #557 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| niet echt mijn aanwinst maar van me pa hij heeft dat samsung tvtje voor zijn verjaardag gekregen. gebruikt hem nog niet, was bedoeld voor ek maar ik heb het zo weten te draaien dat hij mijn tv mag gebruiken (ja, dat bakbeest naast me pc, 26") en dat ik die van hem gebruik (hogere reso, mooier, kleiner waardoor ik meer plek heb) na het EK komt hij op hun slaapkamer maar tegen die tijd hoop ik ook een nieuwe pc te hebben, dan koop ik een 22" scherm en hang ik mijn 26" op bij me voeteind (zal heerlijk film kijken zijn) ![]() en ja, er staat een oude xbox, mijn 360 is richting duitsland ![]() die tv van me pa was btw niet duur, voor 260 meegekregen, was een showmodel dus ging er 40 euro ofzo vanaf en omdat ze geen doos hadden nog eens 40 euro ![]() nu hebben we wel zo'n coole houder voor de afstandbediening XD edit: die AMBX set is degene die ik heb gewonnen, fantastische ervaring joh
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #558 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Nieuwste aanwinst voor mijn: ![]() Een: ![]() met extra controller en een extra spel ![]() Echt lache dat boxen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #559 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het regent LCD schermpjes volgens mij :P Ik heb afgelopen week ook eentje gekocht, een Samsung LE32M8. 32 inch en 100HZ. Wel 'n grappig tv'tje ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #562 (permalink) |
| in principe heeft LCD geen Hz. als een pixel dezelfde kleur blijft laat hij hem ook zo zitten, doet er niets mee, in tegenstelling tot CRT die hem dan alsnog ververst. echter, als de pixel wel van kleur moet veranderen kan een 100Hz dat 100 keer per seconde, 60 Hz kan dat 60 keer etc etc. licht dus beetje ingewikkeld en de rede dat er zo veel tv's gekocht worden? kun je toch wel raden denk, komt door het EK, mensen willen lekker in HD gaan kijken en die prijzen gaan ook steeds verder omlaag
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #564 (permalink) |
| Mjah, met gamen zou het wel fijner/beter moeten zijn. Als je dan toch eentje moet kopen kan je beter 2tientjes meer uitgeven en dan een 100HZ pakken hè. Ik koop hem overigens niet voor het EK speciaal ofzo, meer omdat mijn pas overleden is. ICM met mijn ps3 en z5400 zeker leuk speelgoed Beeld is zoooooooo veel mooier/helderder hè ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #565 (permalink) |
| hier hebben we helaas nog geen digitaale tv (sterker nog, de aansluiting op mijn kamer is alleen sneeuw) in de vakantie krijgen we echter wel digitaal, gelukkig en idd, xbox 360 ziet er ook super vet uit
| | |
| | #567 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je moet zeker een tv met 100Hz technologie nemen! Dat scheelt echt heel veel met snelle beelden! Ik kan het op mijn plasma instellen of ik 50/100Hz wil, maar 50Hz is gewoon niet om aan te zien. Een digitaal abbo is niet zo duur, net geen 7€/maand volgens mij. Een digitale ontvanger krijg je er tegenwoordig voor 39 euro bij. Ikzelf heb een ontvanger met 2 tuners, zodat ik kan kijken en opnemen tegelijk, in digitale kwaliteit.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #569 (permalink) |
| Eeeh neen, vaak genoeg op radio/tv gehoord. Enig nadeel is hier dus wèl; je hebt dat dus maar op 1tv. Als je dan nog andere tv's in huis hebt moet je weer een los kastje kopen/huren waardoor je uiteindelijk nog duurder uit bent... Opvallend; dat sommige mensen het vaak meteen zo goed weten!
| | |
| | #570 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| 3 maanden xbox live. Ik kan er weer tegen aan. PS: Ik weet nog toen ik mijn LCD kocht was destijds 2000+. Hij is niet eens full hd. Echt paar maandjes later was die ruim 1000 euro in prijs gezakt. :@ Naja het heeft gamemode en dat pwnt.:P
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |