| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #496 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
En als laatst heb ik 2 weken geleden, eindelijk mijn nieuwe gamers muis binnen gekregen. Fijn ding alleen veelste uitgebreid met die macro's ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
| | #498 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| niet gekocht, niet gestolen maar gewonnen! Philips amBX Premium Kit ![]() en nog een goodie bag, komen beide binnekort door de brievenbus (ja, hele grote brievenbus )
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #499 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Net zo groot als je plaatje ? ![]() Mijn laatste aanwinst is een nieuwe blogposting, gaat over de casemodwereld en een conspiracy theorie over de toekomst van CaseJunkies, dus misschien wel aardig om deze lap tekst eens te lezen ![]() Blog.carpento.net: De casemodwereld van de andere kant PS: Iedereen kan tegenwoordig reageren, alleen je eerste reactie hoeft goedgekeurd te worden ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #500 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Oeoe, das zeker een leuk setje wat je daar hebt, heb er wel eens mee staan spelen in de mediamarkt. Dat het nou heel veel toevoegd is een beetje veel gezegd, maar grappig is het wel, geeft wel weer een nieuwe beleving met die fan's en dat trillende onderlegger voor je pols. @Carpento, weer een goed stukje text inderdaad ![]() |
| | |
| | #501 (permalink) |
| Mijn aanwinst: wat stukjes 2 mm aluminium (45,2 x 22,1 cm) en een plaat 1 mm geanodiseerd alu (50 x 100 cm). Dat gaat uiteindelijk een soort sandwich worden ![]()
| | |
| | #502 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Met kaas :P ? Ik heb nieuwe Tom-tech portable speakers :P Blokker ftw Ze gaan iig harder dan ik dacht :P
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #503 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Alweer een tijdje in mijn bezit, maar nog niet op foto vastgelegd: ![]() Abit IX38-QuadGT moederbord ![]() Tweemaal HIS Radeon HD3870 in CrossFire ![]() Het schattigste PCI-Express kaartje dat er is: Abit AirPace WiFi |
| | |
| | #505 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hoeveel kost zoiets? Ik heb zo´n lamme stick aan 2m usb kabel over mijn scherm hangen omdat ik anders geen ontvangst heb ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #506 (permalink) |
|
| | |
| | #507 (permalink) |
| Nieuwe aanwinst: 1 x stekkerdoos (6-voudig, met randaarde, schakelaar en schroefgaten) 1 x 5 meter verlengsnoer 1 x zakje kabelklemmetjes (van die witte dingetjes met een spijkertje) Gelijk maar het verlengsnoer en de stekkerdoos gecombineerd tot één werkend geheel en daarna tactisch aan de muur bevestigd. De unit itself kon dus met schroeven, de kabel zit deels met die kabelklemmetjes, deels creatief met tie-rips en schroeven. En dat ziet er dan zo uit: ![]() ![]() Nu heb ik tenminste 6 stopcontacten, en ook nog eens op een handigere plek ![]()
| | |
| | #509 (permalink) |
| Juist En losliggende stekkerdozen vind ik ook waardeloos ![]() Toen ik een stekkerdoos met schroefgaten tegenkwam vanmiddag hoefde ik niet lang te denken ![]()
| | |
|
| « Het Grote LOL Topic (deel 14)
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 398 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |