| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #467 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #470 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Vandaag een nibbler gekocht, zoetiets dus: ![]() Kan ik tenminste super makkelijk aluminium/staal/etc. snijden Gaat egt veel beter dan met de deco-zaag ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #473 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Werkt eigenlijk heel simpel ![]() Je sluit hem aan op een boormachine, en als je die aanzet (jaja) Dan gaat er een pinnetje die aan de punt dunner is, heen en weer bewegen, hij knabbelt dus gewoon een rand van je plaatmateriaal. Zo'n pinnetjes dus: III En op dat randje knabbelt ie een stukje af.(en je moet hem dan ook recht zien..., dus niet met die boog III IIIII IIIII )
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #474 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nice! Ik ga vandaag de X-Fi Extreme Gamer bestellen ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #480 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() die matrix phone is vetter ![]() als ik ooit die 8110 tegen kom neem ik hem meteen mee ![]() die andere is veel duurder, worden voor 1000 euro verkocht op ebay
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |
|
| « De toekomst van CJ
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |