| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #406 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Nee, als je goed oplet, ik ben juist van dual naar single gegaan. Dual 19" CRT naar single 19" TFT. Ik heb eventueel nog een 15" TFT-tje staan ook, die kan er wel naast maar twee dezelfde is altijd mooier natuurlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #409 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Evengoed heerlijk werken met 2 verschillende schermen. Ik had eerst een 17 en een 19". Superhandig, alleen al om wat stats enzo op te laten zien.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #411 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De complete versie van dit album van Nine Inch Nails. Ik heb altijd geroepen dat ik best wel wil betalen voor muziek, maar dat ik mijn geld niet uitgeef aan flutkwaliteit muziek die ik maar op 1 apparaat kan afspelen. Als er dan een artiest is die je voor 5 dollar vier CD's laat downloaden in een DRM-vrij formaat naar keuze (320kbps MP3, FLAC of AAC) en ook nog eens de eerste CD van het album vrij beschikbaar stelt op The Pirate Bay, dan vind ik niet meer dan terecht om daar netjes voor te betalen. Dat waren meer mensen trouwens met me eens, want de website van NIN is uren slecht bereikbaar geweest omdat er drie keer zoveel aanvragen binnenkwamen als verwacht! ![]() Downloadt allen deze torrent en als je 't wat vindt, koop dan het hele album! 5 dollar is geen geld, de kwaliteit is super en het is gewoon een hele dikke middelvinger naar de platenindustrie ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #412 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik was al een tijdje op zoek naar een duimring en een leuke armband. Vanavond eens een juwelier binnen gelopen en deze aankopen gedaan: ![]() ![]() En ja dat zijn echte stukjes carbon ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #413 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| mijn nieuwste aanwinst (niet echt nieuw maar goed) een IBM Thinkpad r31 gratis op kunnen halen. Diegene van wie hij was zei dat ie het niet meer deed hij gaf steeds een bluescreen, dus win xp op nieuw geinstalleerd en hij doet het weer. ![]() ![]() Het is geen super deluxe laptop maar ben er wel blij mee. Kan nu gewoon lekker op de bank hangen en de cip's hier volgen ![]() ![]() Wilde al een tijdje een laptop maar nooit geld voor dus dit kwam wel mooi van pas. En ik heb nog een iiyama 19" flatscreen gehad van 1 of ander grafisch bedrijf van de ma van een vriend van me. Wel al een oudje maar wel helemaal te gek ![]() thats it for now (edit) ik verwacht btw nog zo'n flatscreen ![]() Laatst gewijzigd door grave667 : 7-03-2008 om 09:21. |
| | |
| | #417 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat: Nexus Vantec 305 niet meer leverbaar, dus nu was ik opzoek naar iets anders. het word waarschijnlijk de Zalman ZM-MFC1, :: Azerty Hardware en dan doe ik er ook nog 2 CCFL's bij ( deze : Revoltec CCFL Kit Dual,Blauw, 30cm :: Azerty Hardware) maar de fangrill en 2 fan's gaan nog wel door ![]() | |
| | |
| | #418 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| die fan controller is zeker fijn. ik heb hem ook ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #420 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het superhandige progje: MultiMon. Dan heb je op je 2e scherm een taskbar (wel win95 stijl) waarin je progs kunt openen op je 2e scherm. In de windows programma's krijg je dan een pijl boven in beeld waarmee je automatisch dat programma in ja andere scherm kunt zetten. Heb het nu een minuutje of 10 en ben zeer enthausiast!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |