| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #392 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nu we toch bezig zijn in de HP trend: Een HP W2207H besteld, de beste kleuren, en het meest geprefereerd door gamers op het moment. Kan worden versteld in hoogte, worden gekanteld, en heeft een pivot functie, enig wat mischien een minpuntje kan worden is de glanslaag, welke zorgt voor prachtige kleuren, maar ook weerkaatsing van mischien ongewenst licht. ![]() |
| | |
| | #396 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Je kan er misschien een waterpas in modden Carpento. ![]() Dit kreeg ik vorige week binnen ter vervanging van mijn Corsairs die aan het sterven zijn: ![]()
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #397 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| ![]() Haupengauge( ) TV kaart en een XFX 256mb 8400GS![]() Een Asus silent knight. ![]() En 1 GB Geil DDR1 geheugen. ![]() En het volledige plaatje waarin ook de 500GB sammsung spinpoint schijf te zien is. Het enige wat nog ontbreekt is een optisch station. Maar die word nagezonden. Edit: Op een of andere manier wil hij mijn silent knight niet laten zien dus hier de link : http://tikkietegek.googlepages.com/Silentknight.jpg
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. Laatst gewijzigd door tikkietegek : 4-03-2008 om 10:04. |
| | |
| | #398 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| VOOR / NA ![]() Iets zegt me dat ik er niet op alle gebieden op vooruit ga Waarschijnlijk ga ik m'n bureau nog wel een beetje verbouwen, zodat het weer wat lekkerder staat Of dat ik meer ruimte overhoud, want het was helemaal afgestemd op die twee joekels van schermen. Dat heeft nu ook niet zo veel zin meer. En ik denk dat ik toch ga sparen voor nóg een 19" TFT ofzo ...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #402 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Citaat:
__________________ Casemodder in hart en handen |
| | |
| | #403 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Neuh, als ik er geld tegenaan gooi om een dual setup te maken dan wil ik een identiek scherm ernaast. Daarom vond ik jouw setje ook juist aantrekkelijk, maar doordat ik deze nu al had viel dat een beetje af ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |