| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #346 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik ben even langs de gamma geweest en een plaat plexi 100x50x2 jammer dat er geen 3 mm dik is want dat is net wat steviger. En een rol plakplastic zwart, voor op het plexi. Die grandioze tip heb ik op NRG geleerd.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #347 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Morgen ff zoiets ophalen: ![]() Externe DVD-brander, maar dan wel slot-in En dat extern doen we gewoon wat aan, dit lijkt me gewoon een standaard zwarte PX-716AL in een kastje. Mooi voor mn Ferrari-mod, kan ik die extra optical ook weer schrappen.Overigens ook wel Ferrari-achtige prijs die dingen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #349 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() @ Carpento: Had je er gister al over gesproken, maar toch... Slot-in's zijn echt te vet :P
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #350 (permalink) |
| Het mooiste is: ik weet intussen zo goed als zeker dat er gewoon zo'n interne drive inzit (IDE) en hij kan ook nog eens 8 cm schijfjes aan En op z'n zijkant ook ![]() Vanavond ophalen, kan niet wachten ![]()
| | |
| | #351 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Worden die 8 cm schijfjes ooit gebruikt eigenlijk? Het enige waar ik er ooit een paar heb gekregen was bij een pot pindakaas ofzo, waar ze die in het deksel konden drukken ![]() Maar hoeveel kost dat dingetje Carpento? Nadat het hier laatst ook al over slimdrives ging ben ik eens wat gaan zoeken, en kwam het volgende tegen: Linkje:4Launch Shop 50 euries voor een slot in dvd brander, ok tis idd maar 8 speed branden, maar toch, viel mij reuze mee. |
| | |
| | #352 (permalink) |
| Ik heb er 62,50 voor geboden, en gekregen. De behuizing verpats ik dan wel weer met een ander brandertje erin ![]() Die jij linkt is slimline, en dat wilde ik dus eigenlijk niet :P blij dat ik het zo opgelost krijg ![]()
| | |
| | #355 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En kiekjes: ![]() ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #360 (permalink) |
| Jup, er zit gewoon een 'normale' PX716-AL in. In het kastje kan elke willekeurige IDE-optical gebouwd worden. Aansluiten is dan mogelijk via Firewire (twee verschillende stekkertjes) of USB2.0. Fannetje erbij, adapter, etc. Best een mooi setje, alleen het ging mij net om de drive zelf ![]()
| | |
|
| « Quote van de dag!
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |