| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #301 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Trust PRedator OCZ Equalizer GO De ocz is binne 1 dag naar de klote gegaan. HAd wel wat beters verwacht van ocz maarja. De trust daaraantegen bevalt me zeer. Trust heeft bij mij de laatste tijd haar reputatie veranderd. Troest staat niet meer voor bagger zooi. Kheb nu een voeding een keyboard en muis van trust en ik vind ze alle 3 goed!
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #303 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Trust shit gaat bij mij altijd kapot. Ik heb al een keer een tobo vernield door er andere batterijen in te doen. ( ?) Daarna een netwerkdingetje dat na een stroomuitval niet meer aan ging en laatst een tobo dat ik wilde modden maar dat zo verkloot in elkaar zat dat ie ook niet meer wilde werken na montage. Trust me. Never Trust Trust. ![]()
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #305 (permalink) | ||
| Citaat:
Wat is de laatste keer dat je iets van trust hebt gekocht? IK geef eerlijk toe pruducten van trust voor 2006/2007 waren crap met een hoofdlletter C. Maar de laatste tijd is dat toch minder aan het worden. Zoals ik al zei. De muis bevalt me zeer. De PSU is ook helemaal top. De keyboard is alleen beetje crap omdat die gewoon niet lekker zit maar ja hij was maar 10 euro. IK ga zo wel een G11 halen :P
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi | ||
| | |
| | #306 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Trust is gewoon goedkope, Chinese bagger. Net als Sweex en Belkin. Die partijen hebben een broker in China zitten die labels op dertien-in-dozijn producten laten plakken en ze vervolgens voor heel weinig verkoopt. Dat toetsenbord van een tientje kostte jouw winkel een euro of 2. En voor 2 Euro koop je nou eenmaal geen kwaliteit. Edit: Als je een muis hebt die binnen een dag kapot gaat, dan ga je er toch direct mee terug? Je kan net de pech hebben dat je een onstabiel (subtiel he) componentje hebt gehad. Over het algemeen worden met deze merk producten ook wel wat betere kwaliteit componenten gebruikt.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #308 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #309 (permalink) | |
| Citaat:
en ik ben zo tevreden over die trust muis dat ik er nog 2 heb gekocht
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi | |
| | |
| | #312 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Ok... Was een kerstcadeautje. Thx Dad ![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #314 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #315 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() als dat zo is zijn ze helemaal niet zo goed
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | ||
| | |
|
| « mag lite 6d illegaal????
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 22:47 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |