| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zoals in Het Grote Lol Topic al werd besproken, zou het geen foute beslissing zijn om een auto topic aan te maken, aangezien er al veel over wordt gesproken hier. Wil je iets kwijt, heb je wat te vragen, of wat te zeiken over 4 wielers? Laat je hier gaan! Om ff af te trappen: De nieuwe Audi RS8!! ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Mijn vader vertelde laatst dat hij op een parkeerplaats bij een dealer 30 stuks van die RS8 zag staan Ik weet eigenlijk heel weinig van auto's en volg nieuws compleet niet, maar soms zie ik gewoon auto's die ik gaaf vind :P Zoals: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| @Bartjez dit is GEEN RS8 maar een R8 een RS8 bestaat niet! @Carpento Nee het is niet het prototype maar dit is het model dat al in productie is! @Brinkdinges Ik denk niet dat jouw vader een parkeerplaats vol met r8's gezien heeft aangezien er heel erg weinig geleverd zijn in nederland! En de kans dat er zoveel bij 1 dealer staan is daarom bijna nihil. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Citaat:
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Btw plaatje is bij mij nu deaud @ Brinkdinges ja dat kan dan wel maar het lijkt me sterk dat ze 30 r8's aan 1 dealer leveren ook in engeland kan het niet zijn dat het daar getransporteerd werd of zo? | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik gok dat het met de sterkte van die paal wel meevalt. Ferrari's hebben daar geen motorblok liggen, dus is het allemaal niet zo bikkelhard voorin. Bovendien kon het best wel eens zijn dat die hele neus juist bedoeld is als kreukelzone, en dat geeft dus relatief eenvoudig mee.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Met (on)gepaste trots: ![]() De tandpasta-mobiel! Een VW Polo 1.4 uit februari 1995, inmiddels al 12,5 jaar oud dus Heb het ding 3 jaar geleden gekregen met ongeveer 65000 kilometers op de teller en inmiddels staan er alweer 88000 op. Flink doorgereden dus! Ondanks dat ziet het beestje er nog prima uit en rijdt ook probleemloos, helaas doen sinds kort mijn snelheidsmeter en toerenteller het soms niet meer. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote ALGEMENE auto topic.... | Sebas | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 17:40 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |