| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ja ok dat is wel zo, maarja je hebt wel iets meer kwaliteit bij BMW dan bij een Opel Zafira, zeg nou zelf :P Het is duurzamer. Naja ik denk gewoon aan een oud modelletje, zelfde als met hardware. de 7-serie met een AMD X2 4200+ is misschien uit de tijd, maar het voldoet nog prima met sommige spellen en voor standaard gebruik. Quadcore -> BMW 3 2007 model Dualcore -> BMW 3 2001 model Single Core -> Opel zafira Gezien ik nu een P4 heb met een 9600se die ik graag zou willen inruilen voor een simpel AMD systeempje is het het zelfde verhaal als bij de BMW ![]() Beste hoeft niet, middel voldoet ook al chill genoeg! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mwah, om een oto met een pc te vergelijken... Heb zelf al jaartje een kadett-je Een D-Kadett. Kreeg hem toevallig kado . Het boeit me ook eigenlijk vrij weinig op het moment, ben niet van plan om als student zijnde te gaan werken voor een ''dikke'' oto (lees; b.v een of andere 318 uit 1992 met 3 ton).Mijn waggie loopt altijd, slechts 52k gelopen, is inmiddels al semi-oldtimer, verkeerd in vrijwel nieuwstaat plus dat er ook nog eens 3 plankeeeh in passen! Mmm, wat moet ik nog meer? ![]() ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Demoniac heeft gisteren autootjes gekeken op de Nurburgring: KLIK Eventjes copy/pasten vanaf GoT: ![]() ![]() Noble M12GTO ![]() Mercedes CLK DTM. Zijn er maar 100 van gemaakt als ik me niet vergis. ![]() ![]() Rij je niets vermoedend door de Eiffel weer naar huis, kom je dit ineens tegen! ![]() Heb met m'n pa ook nog een rondje meegereden op de Ring, dat was ook super spectaculair! Volgend jaar gaan we zeker weer een keer en eigenlijk wil ik dan een videocamera en een rol ducttape mee (mag officieel niet filmen daar trouwens) En als het ff kan ook een rondje zelf sturen.Op de terugweg op de Autobahn nog even ondervonden dat 260 km/h toch wel verschrikkelijk hard rijden is, maar wel fantastisch hoe de adrenaline dan door je aderen stroomt en je 100% geconcentreerd bent op wat er voor je ligt en wat de auto doet. Als er andere auto's in de buurt kwamen overigens meteen weer in de ankers en afremmen tot 160 - 180, want wat er gebeurt als er een auto met 100 km/u snelheidsverschil ineens jouw rijstrook op schuift dat wil ik voorlopig nog niet uitproberen. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Gaaf! ~Leuk speelgoed allemaal! ![]() Maar wat heeft jouw papa dan van oto als die 260 plankt op de otobaan? :P Klinkt als een verdomd snel karretje! @Snuk; kraak m'n Kadett niet af Die spoiler maakte het hem vast, yeaah!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| BMW 335i Coupe: ![]() ![]() 3-liter 6-cylinder met twee turbo's, goed voor 306pk. (en 400nM koppel bij 1300 toeren ) Topsnelheid is elektronisch begrensd bij precies 260 km/h op de teller. Auto is dan nog prima bestuurbaar, voelde me veiliger dan in mijn eigen VW Polo als ik daar 160 km/h mee rijd ![]() |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 september 2007
| Citaat: Gaaf !! echt old skool !! ![]() |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Alleen nog mooie oldskool velgjes eronder! Oldskool ATS'jes... ![]() Heb al een setje liggen, moet ze er alleen nog onder beunen. Het zal alleen iets worden voor na de winter vrees ik... ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote ALGEMENE auto topic.... | Sebas | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 17:40 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |