Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-08-2007, 09:45   #16 (permalink)

Standaard

verfrissend kleurtje!
DaLamaMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2007, 10:23   #17 (permalink)

Tomcatt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met (on)gepaste trots:
....
De tandpasta-mobiel!
Een VW Polo 1.4 uit februari 1995, inmiddels al 12,5 jaar oud dus Heb het ding 3 jaar geleden gekregen met ongeveer 65000 kilometers op de teller en inmiddels staan er alweer 88000 op. Flink doorgereden dus! Ondanks dat ziet het beestje er nog prima uit en rijdt ook probleemloos, helaas doen sinds kort mijn snelheidsmeter en toerenteller het soms niet meer.
Wauw, die wil ik ook :P
Welja , als ie nog rijd dan is ie goed, zo denk ik maar.
Hoe hou je je snelheid dan in de gaten ? papiertje met cijfers evenwaardig als je toerenteller eropgeplakt ??
zorg maar dat ze je niet flitsen
Oud 24-08-2007, 12:38   #18 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Op korte ritjes kijk ik gewoon uit voor politie/flitsapparatuur en volg ik de snelheid van het overige verkeer (als ik in de buurt rondrij let ik zelden op mijn snelheidsmeter :P) en als ik langere stukken moet rijden, slinger ik de navigatie aan, die laat ook de snelheid zien
Oud 24-08-2007, 13:09   #19 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Weg met die onzin die je altijd in films ziet over auto's die door hekken en paaltjes heen rijden.

http://nl.youtube.com/watch?v=B98QnbU8IbU

http://nl.youtube.com/watch?v=QNWgj-_tePU&NR=1
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2007, 16:00   #20 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Met (on)gepaste trots:

De tandpasta-mobiel!
Een VW Polo 1.4 uit februari 1995, inmiddels al 12,5 jaar oud dus Heb het ding 3 jaar geleden gekregen met ongeveer 65000 kilometers op de teller en inmiddels staan er alweer 88000 op. Flink doorgereden dus! Ondanks dat ziet het beestje er nog prima uit en rijdt ook probleemloos, helaas doen sinds kort mijn snelheidsmeter en toerenteller het soms niet meer.
Je moet eens proberen je metertjes los te trekken. Meestal zitten er wat schroefjes in de buurt. Dan moet je maar eens de connectors eens schoonmaken en wat vaseline op smeren. (ja dat geleid stroom, heel goed zelfs!!)
Oud 26-08-2007, 20:21   #21 (permalink)

Standaard

Woah, deze site bestaat nogsteeds. Intussen een jaar verder sinds mn laatste bezoek, en ook n auto rijker. Een peugeot 106 1.1i uit 97. Lekker goedkoop, schijnt 1:25 te rijden hoewel ik sofar 280km heb gereden met een halve tank (ong. 25 liter), dus wat daar mee is weet ik niet maar verder is het een lekker goedkoop bakje, kost 3x niets qua verzekering en wegenbelasting. En je zit gewoon droog naar je werk, mét muziek!

[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-08-2007, 18:46   #22 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wava
@Bartjez dit is GEEN RS8 maar een R8 een RS8 bestaat niet!
Ff om terug te komen op de R(S)8, die moet wel bestaan... Anders zou ik toch niet duizenden plaatjes en sites van die auto tegen komen??
Oud 27-08-2007, 19:42   #23 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
Weg met die onzin die je altijd in films ziet over auto's die door hekken en paaltjes heen rijden.

Dat zijn wel stevige dingen
Oud 27-08-2007, 22:07   #24 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjez
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wava
@Bartjez dit is GEEN RS8 maar een R8 een RS8 bestaat niet!
Ff om terug te komen op de R(S)8, die moet wel bestaan... Anders zou ik toch niet duizenden plaatjes en sites van die auto tegen komen??
De R8 bestaat ja, die lijkt op de Batmobiel. De RS8 (overtreffende trap van de R8, wellicht met Lamborghini Gallardo motor er in) is momenteel nog in ontwikkeling. De enige plaatjes die je daar van zal vinden zijn spyshots, andere pics zijn photoshops of gewoon de R8 met een verkeerde naam er aan :P
Oud 27-08-2007, 22:16   #25 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinkdinges
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos

Dat zijn wel stevige dingen
Jep. Er is een filmpje waarin een truck tegen zo'n standaard beveiligingshek aan rijdt, maar die kan ik niet meer vinden. Truck wordt ook gewoon verpulverd en het hek kon nog open en dicht.
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2007, 19:49   #26 (permalink)

Standaard

Altijd gedacht dat Smarts oma autotjes waren??? Ik zou DEZE wel willen hebben hoor!!!!
Oud 1-09-2007, 19:04   #27 (permalink)

Standaard

dat is gewoon geen auto meer. dat is een motorblok op wielen :P
Backsmash92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-09-2007, 06:59   #28 (permalink)

Standaard

Naja als we het toch over auto's hebben. Hier een dag lang autopech! Miss wel grappig om te vertellen

Ik zat lekker in spanje, chill weer (check ava) en we zijn arm maar reden toch in een mercedes Vaneo TDI wagentje met 40.000km op de teller. Prima familie bak met misschien een iets te klein motoretje voor de bergen. Maar we redden ons er wel mee. Laatste dag, 31ste augustus. Vanuit Torrox (Nerja, Costa del Sol) terug naar Malaga waar we naar het vliegveld moesten.

Ik had het warm omdat ik met de terugweg naar het vliegveld in de zon zat en me vader het niet waard vond de airco aan te zetten Uiteindelijk heb ik na veel gezeik me bek maar gehouden want het zou toch wel niet veranderen. 5 Minuten later valt ineens de motor stil. Blijkt de dynamo voor de accu kapot te zijn waardoor hij niet meer oplaadde en dus uiteindelijk zonder stroom zaten

Gelukkig nog maar een paar honderd meter verwijderd van een afslag waar toevallig een benzinestation met garage was. Naja we waren verzekerd, nieuwe dynamo erin gestopt en daar gingen we weer. Dat was na ongeveer 20 minuten van de totale 60 minuten die we er over moesten doen.

Kwartier later hoorden we niet eens een harde knal, maar kwabkwabkwab, rechterachterband was rete lek. Naja nu km's verwijdert van een benzine station om te staan. Met een gangetje van 20km/h dan maar naar de eerst volgende afslag. Benzine station gepakt, kijken. Wtf, waar is het rubber gebleven?
Die bleek er dus volledig afgebrand te zijn en nu ergens op de autobaan te liggen fikken, naja fijn. Velg ook VOLLEDIG naar de ballen.

Band verwisselen!

Gelukkig een nieuwe band MET velg
Ik en me pa maar druk zijn met die band er opnieuw opzetten. Gaat me moeder beetje filmpje zitten maken. Dom gezeik '-.-
Uiteindelijk na 20min band er weer op, gaan naar malaga, en vliegen weer naar dusseldorf.

Komen we aan, naar parkeergarage waar onze opel Zafira staat. Alles inpakken, vrooooooeeemZOMP, shit, dat klonk niet goed
Daar bleek de accu ook leeg te zijn
Dus moest ik ALLEEN gaan liggen drukken terwijl mijn papa en mama en de andere kinderen allemaal moesten kijken hoe de sleutel moest worden omgedraaid! Dus ik moest een volledig rondje rennen met de auto voor me (en de parkeergarage is groot!) en toen kregen we hem eindelijk aan. Papa gibt gass, dik in de toeren gassen, blijkt benzine bijna op te zijn :s

Naja uiteindelijk nog wel tot het benzinestation gehaald maar er stond nog maar benzine op voor 6km volgens de autocomputer.

DAMN wat hadden we toch een autopech! Ik koop later gewoon een gloed nieuwe BMW 3 zodat ik me nergens zorgen om hoef te maken!
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-09-2007, 08:28   #29 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuk
DAMN wat hadden we toch een autopech! Ik koop later gewoon een gloed nieuwe BMW 3 zodat ik me nergens zorgen om hoef te maken!
Zoiets?

Oud 3-09-2007, 09:05   #30 (permalink)

Standaard

Ja aan zoiets zit ik wel te denken. Voor mezelf dan he :P
Denk een iets oudere model, die op je plaatje is wel mooi, maar te duur. Als ik een goede tweede handse kan vinden met een iets oudere model maar wel een 6-cilinder ben ik tevreden
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote NFS:UG topic eXistenZ Software Junkies 236 14-01-2004 19:58
Het grote 'Wat is jou OC?' topic Kumaniwasimu Cooling & OC Junkies 339 1-01-2004 18:55
Het grote FTP-topic Fleppuhstein Area 1337 9 2-11-2003 19:58
Het grote ALGEMENE auto topic.... Sebas Area 1337 21 4-08-2003 17:40
Het grote PDA Topic. Fleppuhstein Hardware Junkies 4 14-03-2003 12:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.