| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| Citaat:
:P Welja , als ie nog rijd dan is ie goed, zo denk ik maar. Hoe hou je je snelheid dan in de gaten ? papiertje met cijfers evenwaardig als je toerenteller eropgeplakt ?? zorg maar dat ze je niet flitsen ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op korte ritjes kijk ik gewoon uit voor politie/flitsapparatuur en volg ik de snelheid van het overige verkeer (als ik in de buurt rondrij let ik zelden op mijn snelheidsmeter :P) en als ik langere stukken moet rijden, slinger ik de navigatie aan, die laat ook de snelheid zien ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Weg met die onzin die je altijd in films ziet over auto's die door hekken en paaltjes heen rijden. http://nl.youtube.com/watch?v=B98QnbU8IbU http://nl.youtube.com/watch?v=QNWgj-_tePU&NR=1 |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Woah, deze site bestaat nogsteeds. Intussen een jaar verder sinds mn laatste bezoek, en ook n auto rijker. Een peugeot 106 1.1i uit 97. Lekker goedkoop, schijnt 1:25 te rijden hoewel ik sofar 280km heb gereden met een halve tank (ong. 25 liter), dus wat daar mee is weet ik niet maar verder is het een lekker goedkoop bakje, kost 3x niets qua verzekering en wegenbelasting. En je zit gewoon droog naar je werk, mét muziek!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| ||
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
| ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Naja als we het toch over auto's hebben. Hier een dag lang autopech! Miss wel grappig om te vertellen ![]() Ik zat lekker in spanje, chill weer (check ava) en we zijn arm maar reden toch in een mercedes Vaneo TDI wagentje met 40.000km op de teller. Prima familie bak met misschien een iets te klein motoretje voor de bergen. Maar we redden ons er wel mee. Laatste dag, 31ste augustus. Vanuit Torrox (Nerja, Costa del Sol) terug naar Malaga waar we naar het vliegveld moesten. Ik had het warm omdat ik met de terugweg naar het vliegveld in de zon zat en me vader het niet waard vond de airco aan te zetten Uiteindelijk heb ik na veel gezeik me bek maar gehouden want het zou toch wel niet veranderen. 5 Minuten later valt ineens de motor stil. Blijkt de dynamo voor de accu kapot te zijn waardoor hij niet meer oplaadde en dus uiteindelijk zonder stroom zaten Gelukkig nog maar een paar honderd meter verwijderd van een afslag waar toevallig een benzinestation met garage was. Naja we waren verzekerd, nieuwe dynamo erin gestopt en daar gingen we weer. Dat was na ongeveer 20 minuten van de totale 60 minuten die we er over moesten doen. Kwartier later hoorden we niet eens een harde knal, maar kwabkwabkwab, rechterachterband was rete lek. Naja nu km's verwijdert van een benzine station om te staan. Met een gangetje van 20km/h dan maar naar de eerst volgende afslag. Benzine station gepakt, kijken. Wtf, waar is het rubber gebleven? Die bleek er dus volledig afgebrand te zijn en nu ergens op de autobaan te liggen fikken, naja fijn. Velg ook VOLLEDIG naar de ballen. Band verwisselen! ![]() Gelukkig een nieuwe band MET velg ![]() Ik en me pa maar druk zijn met die band er opnieuw opzetten. Gaat me moeder beetje filmpje zitten maken. Dom gezeik '-.- Uiteindelijk na 20min band er weer op, gaan naar malaga, en vliegen weer naar dusseldorf. Komen we aan, naar parkeergarage waar onze opel Zafira staat. Alles inpakken, vrooooooeeemZOMP, shit, dat klonk niet goed Daar bleek de accu ook leeg te zijn Dus moest ik ALLEEN gaan liggen drukken terwijl mijn papa en mama en de andere kinderen allemaal moesten kijken hoe de sleutel moest worden omgedraaid! Dus ik moest een volledig rondje rennen met de auto voor me (en de parkeergarage is groot!) en toen kregen we hem eindelijk aan. Papa gibt gass, dik in de toeren gassen, blijkt benzine bijna op te zijn :s Naja uiteindelijk nog wel tot het benzinestation gehaald maar er stond nog maar benzine op voor 6km volgens de autocomputer. DAMN wat hadden we toch een autopech! Ik koop later gewoon een gloed nieuwe BMW 3 zodat ik me nergens zorgen om hoef te maken! ![]() |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ja aan zoiets zit ik wel te denken. Voor mezelf dan he :P Denk een iets oudere model, die op je plaatje is wel mooi, maar te duur. Als ik een goede tweede handse kan vinden met een iets oudere model maar wel een 6-cilinder ben ik tevreden ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote ALGEMENE auto topic.... | Sebas | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 17:40 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |