| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Is dit wat? Compleet setje? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=31124 Snel reageren svp :: veiling duurt nog maar 2 uur
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
Wat denk je zal ik erop bieden?
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Damn...op de laatste seconde zo'n randdebiel die dat mooie autotje van me afjat >D Dat word verderzoeken ![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
Nu bezig met bieden op deze : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...518619389&rd=1
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| PO...heb je advies opgevolgd, was al hoogste bieder met 106,55 ofzo en nu met 125,= Hopen dat ik het red ![]()
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Dennis wacht gewoon zo lang mogelijk af, overbied je eigen bod niet!!! En sla in de laatste minuut toe, dat ding moet nog 6 dagen dus relax, en als je overboden wordt niet meteen weer eroverheen, je drijft de prijs nu gewoon op .......... Tis wel een hele mooie auto, je hebt een goeie smaak. Incl de hele electronica en zelfs met verlichting, woei ......
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
En die auto, ben er idd verliefd op nu hij is echt vet
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Schop, je hebt niet opgelet, hij is voor 126 euro verkocht, heb je het einde van het EBAY traject gemist? In principe had je pas in de laatste minuut moeten instappen in deze veiling, dan had je hem voor minder dan 125 kunnen kopen, nu heb je zelf de prijs opgejaagd door autobod 125 in te zetten.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Klopt ik heb de laatste seconden gemist. Gelukkig leer je van fouten maken en zal ik het de volgende keer wel goed doen Wel jammer want het was echt een mooi karretje
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 11:55 |
| Racen met een tamiya verboden op openbare weg. | Thadeez | Area 1337 | 105 | 20-10-2003 19:15 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |