| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| jullie kennen vast allemaal google sketchup wel he ![]() het is heerlijk om casemods mee te maken maar al die onderdelen namaken is vervelend en degene die je vind in het warehouse zijn niet op maat, ook vervelend. ik heb vandaag toevallig deze site gevonden en ik moet zeggen, er staat echt super werk daar op die site http://scc.jazzle.co.uk/
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ben het linkje al eens tegengekomen ergens op CJ... Handige site voor de ''sketchup-ers'' onder ons.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ik kon niets vinden, maar als je het oude topic kan vinden ofzo mag je deze best een slotje geven ik had ff een pctje gemaatk ![]() ![]() ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| @ WatehveR : Ik was net ook ff bezig, egt handig dat egt wel... Maar het is goed gelukt bij jou alleen jammer van die donkere randen in scketch-up, Zit er ook iets van een ''foto-tool'' bij ofzo zodat je een plaatje kunt schieten zonder die dikke randen en die horizontate/verticale lijnen ? weet iemand dat ? ![]()
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| dikke randen werk ik in compleet eigen ontwerpen altijd weg door er nog een keer met een lijn overheen te trekken maar dat is niet te doen ![]() btw, weet iemand hoe je buizen kunt buigen, bijv die buizen van de zalman koeler of onderaan bij de scyte infinity zijn gebogen. hoe kan je dat maken
| | |
| | #7 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| In het echt of in sketcup. In het echt kun je ze ze buigen aleen moet je wel oppassen omdat er een vacuum inzit.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Die site ken ik al een tijdje, ik heb er in mijn logs ook meermaals naar gelinkt. Er staan ook wat dingen op van bij (kijk maar eens naar Author: Koradhil). Ik heb nog wel meer components gemaakt die te downloaden zijn via mijn website, zie de url in mijn sig. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| wat doe ik fout, hij linkt niet goed :/ en ben een forum gewend dat automatisch de link kort maakt dmv ... na 15 tekens ofzo te zetten sorry
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sketchup Tutorial | somers | Casemod Junkies | 1 | 5-11-2007 17:12 |
| sketchup | -2cool4u- | Casemod Junkies | 4 | 1-08-2007 15:40 |
| Google Sketchup Components | neoN1 | Software Junkies | 5 | 22-05-2007 19:41 |
| creaties sketchup willen niet on-line | Jethro | Software Junkies | 10 | 7-07-2006 17:58 |
| Google Sketchup | Blackcrown | Software Junkies | 11 | 2-05-2006 13:03 |