| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ben zo vrij geweest om dat even te veranderen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| gewoon ouderwets ![]() nah, licht helemaal aan wat voor board je gebruikt, weet niet welke jullie gebruiken maar hetgene dat ik gewend ben is invision
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| ik ben nu ook bezig met renderen en ik wou jullie mijn eerste werkje niet onthouden, geen zin voor nieuw topic en is ook nutteloos dus maar hier ![]() de witte delen moet hout texture komen maar daar ben ik nog mee aan het stoeien voor nu ziet mijn trein (of ChooChoo zoals ik hem noem) er wel leuk uit ^_^ ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sketchup Tutorial | somers | Casemod Junkies | 1 | 5-11-2007 18:12 |
| sketchup | -2cool4u- | Casemod Junkies | 4 | 1-08-2007 16:40 |
| Google Sketchup Components | neoN1 | Software Junkies | 5 | 22-05-2007 20:41 |
| creaties sketchup willen niet on-line | Jethro | Software Junkies | 10 | 7-07-2006 18:58 |
| Google Sketchup | Blackcrown | Software Junkies | 11 | 2-05-2006 14:03 |