| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| halloo case junkie's , ik heb een computerkast hierzo staan en dat ding ziet er niet uit egt te erg , maar nu wil ik dat schoon maken hoe doe ik dat ? en met was graag met thuis middelen die ik hiero heb staan zeg maar foto's volgen.zelf heb een een betere pc hoor ![]() Greatzz. skam enne o ja ff editje van de ergste foto , -edit- [img=http://img398.imageshack.us/img398/6156/1000293lq8.th.jpg]
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Pak een nat doekje en een beetje cif/jif of hoe heet dat zooi. Hoe dan 'schoonmaken'? Stof, of van dat vaste smeer (weet ik veel hoe je dat noemt) Stop hem desnoods in de wasmachine, werkt bij kleren echt heel erg goed hoor ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Weet je wel hoeveel witte kasten er zijn?! O.o' | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik denk als je hem moet schoonmaken hij helemaal niet zo wit meer is..... Wat doe je er wel niet allemaal mee? Heb nog steeds een werkende P1 met een witte case, heeft al een afgerukte front en is jaren zwaar mishandeld, maar is ook nog gewoon 'wit' :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| ik maak wel een paar fotos zet ze er als edit bij sorry voor de onduidelijk heid !- edit - foto 1 de achterkant ; http://img126.imageshack.us/img126/6973/debackxp3.jpg foto 2 de blower ;http://img126.imageshack.us/img126/7725/fanlp1.jpg foto 3 de voorkant ;http://img362.imageshack.us/img362/9796/voorkantqq6.jpg en dan de laatste van het toetsenbord ;http://img355.imageshack.us/img355/2...senbordlj7.jpg [/url]
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| WTF?! AAAAH VATZIG, zelfs mijn compaq tobo ziet er niet zo uit :| ARGH! Die ventilator is wel normaal, maar dat is gewoon met een doekje stof wegpoetsen. de front gewoon met een nat doekje. Wtf, dat ding moet wel oud zijn :P Vind hem btw niet echt meer wit...... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| hé daar komt mijn eerste pc van daan :P Ontopic: emmer water met sop/ luchtcompressor/ kwast doe ik meestal
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ben er gister nog geweest! Nieuwe camera kopen, snap ook niet waarom nou juist daar, maarja me moeder wil niet echt luisteren :P Ik zag daar een Wii, Xbox360 en een Playstation 3 staan met allemaal leuke beeldschermen en alles. Ik kijken, zie ik een of andere supervage groene smurie op de Wii zitten, gewoon aan de voorkant..... Ik vraag me nog steeds hard af wat voor een zooi DAT wel niet was :| Owja, wat betreft die fan, koop een hogedruk luchtcompressor, kom je heeeel erg ver mee, voer de bars iets op en blazen, dat kan zelfs die bruine korsten op je tobo verwijderen :P Of koop zon tellsel ding met die halve stofzuigers, ook effectief ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mocht een huis-tuin-keuken schoonmaakgoedje niet goed werken kan je nog altijd zwaarder geschut inschakelen! Al zou ik mijn vingers niet vuil maken aan deze ''hardware'' (als ik het nog zo mag noemen tenminste?) Je moeder zal hier ook wel enigzins raad mee weten lijkt me zo...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Voor de fanmoet je niet te hard blazen anders gaat ie alsnog stuk door te hogen toeren. Hou je vinger lichtjes op de fan, dan draait hij niet zo hard en met een kwast en een droog doekje veeg je het eraf. succes ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2006 Locatie: Venlo
| SJEEEZUS Ik zou zeggen pleur die rotzooi uit het raam ...... Vraag lief aan je pappie om wat geld en koop een nieuwe pc of desnoods een flaptopie Ps die kast hebben men ouders ook om hun pctje zitten. 6 jaar oud maar nog op en top in orde, dus ook nog netjes wit ![]()
__________________ | Zepto Znote 6625WD | 15,4" WSXGA+ (1680x1050) | Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB Santa Rosa technologie | 2GB DDR2 PC6400 - 800MHZ | NVIDIA Geforce 8600M GT 512MB | 80GB 7200rpm. SATA Hitachi | Samsung DVDRW-DL | Externe HDD 200GB 7200rpm WD | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Zelf zet ik altijd de compressor er op geen doekjes of schoonmaakmiddel nodig ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| onbekende computerkast | grave667 | Casemod Junkies | 16 | 30-08-2007 18:38 |
| Waterkoeling schoonmaken? | Razer | Cooling & OC Junkies | 3 | 13-12-2006 20:21 |
| Need help with ledjes in mijn computerkast. | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 15 | 3-10-2005 15:38 |
| Lcd scherm in computerkast inbouwen | Master Nincada | Hardware Junkies | 1 | 26-10-2003 17:15 |
| [CM]Computerkast ideeën? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 12:36 |