Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-07-2007, 10:42   #1 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard HCC dagen

Ik vind het jammer dat HCC niet doorgaat, omdat september ict ga doen en in december zouden we naar HCC gaan met school.

Waarom ! [knip]
Oud 16-07-2007, 11:37   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Slechte school als ze in de HCC nog iets leerzaams zagen eigenlijk.

De HCC was bezig met doodgaan, en wel aan een overdosis derdehands meuk, DVD-doosjes en louche inkthervullers.

De organisatie heeft groot gelijk dat ze de tijd nemen om er weer iets beters van te maken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Oud 16-07-2007, 12:32   #3 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento
Slechte school als ze in de HCC nog iets leerzaams zagen eigenlijk.

De HCC was bezig met doodgaan, en wel aan een overdosis derdehands meuk, DVD-doosjes en louche inkthervullers.

De organisatie heeft groot gelijk dat ze de tijd nemen om er weer iets beters van te maken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik ben ook erg benieuwd, ik ben er 1 keer eerder geweest, schijnt. Ik was met me pa mee, en ik was 8 ofzo :P
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2007, 14:06   #4 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik kan er ook niet heel rouwig om zijn, 8 jaar geleden was er elk jaar wel interessante nieuwe hardware te zien en ook de prijzen van de hardware lagen een stuk lager dan in de meeste winkels. Tegenwoordig concurreren de webwinkels elkaar kapot en is er geen marge meer om dingen op een beurs nog goedkoper aan te bieden. Ook nieuwe hardware is niet echt nieuw meer dankzij de vele review-websites.
De Hardware.info-dagen die de afgelopen 2 jaar gehouden zijn waren wat dat betreft heel veel interessanter, maar qua oppervlak weer wat te klein om de reis richting Amsterdam te rechtvaardigen.
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2007, 14:59   #5 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Wat heb je als school nou weer te zoeken op een afgedankte rommelmarkt? (Want dat is het gewoon.) Willen jullie soms onderzoeken hoe een Radeon 9200PRO er uit ziet? Ik zou wel wat beters te doen hebben.
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2007, 17:17   #6 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Ik ben er ook een keer geweest ja er stond zelfs een vliegtuig en er waren meer bestuurbare auto's, vliegtuigen, helikopters, boten dan pc onderdelen twas er zo druk dat je bij elke kraam in de rij stond ik vind ut ook nie erg nee
Oud 16-07-2007, 17:30   #7 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

Ben er afgelope jaar geweest, had binne half uurtje het wel gezien, enigste leuke was het (betaald) give away standje wat er stond, stonde ze op steiger allerlij spullen het publiek in te gooien, voor weing of geen geld. ben daarna naar de gameplay gegaan en hed de rest van de dag daar rondgehange hb met de xbox360 gespeelt en met de playstation 3 en de wii :P haha maar hcc is niks aan, 4 jaar trug was bttr.
Oud 16-07-2007, 17:42   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
Wat heb je als school nou weer te zoeken op een afgedankte rommelmarkt? (Want dat is het gewoon.) Willen jullie soms onderzoeken hoe een Radeon 9200PRO er uit ziet? Ik zou wel wat beters te doen hebben.
Hey, rustig jij! Ik heb een Radeon 9200PRO :P .

Ontopic:
K ben er 1 keertje gegaan, vond het eerlijk gezegd wel leuk
Oud 16-07-2007, 18:15   #9 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Ben er ook een keer heen geweest, vond het wel wat hebben. Het had wat dingen die beter konden, dus een jaartje uitstellen om het te verbeteren lijkt mij ook een goed idee.
HCC heeft gewoon positieve en negatieve kanten. Vind het dus een beetje goedkoop als je bij een evenement met deze omvang alleen de negatieve dingen benadrukt en daarop gaat lopen afzeiken.
Oud 16-07-2007, 18:49   #10 (permalink)

Standaard

Dat heeft denk ik te maken met het feit dat het -ondanks de positieve punten, die jij wel ziet maar ik niet trouwens- een steeds minder wordende beurs was. Mensen willen meer, als iets minder wordt gaan ze zeuren.

Behalve bij regen.
Oud 17-07-2007, 10:14   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Mensen willen meer, als iets minder wordt gaan ze zeuren.

Behalve bij regen.
Mee eens . Maar las weinig opbouwende kritiek, dus als je zeurt... eh.. doe het dan goed.
Oud 17-07-2007, 10:59   #12 (permalink)

Standaard

Ik denk dat de grootste klacht toch wel was dat de prijzen van de hardware niet meer zo spectaculair waren als vroeger, maar dat kan tegenwoordig ook niet meer met de concurrentie van webshops. Dat de wegvallende hardwareverkopers dan opgevuld worden met de zoveelste inkt of opslagmedia verkopende stand is geen verrijking

Daarbij werd dé goede ontwikkeling in de vorm van GamePlay apart gezet omdat je daar extra voor moest betalen. Dan blijft er een uitgekleed geheel over wat door de gebruikersgroepen niet meer goed te maken is.

Ik mis de editie van dit jaar niet echt, al had ik er mogelijk wel heen gegaan voor een CaseJunkies verslagje. Dat hoeft dus niet meer.
Oud 17-07-2007, 11:45   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de grootste klacht toch wel was dat de prijzen van de hardware niet meer zo spectaculair waren als vroeger, maar dat kan tegenwoordig ook niet meer met de concurrentie van webshops. Dat de wegvallende hardwareverkopers dan opgevuld worden met de zoveelste inkt of opslagmedia verkopende stand is geen verrijking

Daarbij werd dé goede ontwikkeling in de vorm van GamePlay apart gezet omdat je daar extra voor moest betalen. Dan blijft er een uitgekleed geheel over wat door de gebruikersgroepen niet meer goed te maken is.

Ik mis de editie van dit jaar niet echt, al had ik er mogelijk wel heen gegaan voor een CaseJunkies verslagje. Dat hoeft dus niet meer.
Hm, daar heb je inderdaad gelijk. Maargoed, wat kan de organisatie van de HCC er aan doen dat hardwareshops worden weggeconcureerd door webshops?
Wat kan volgens jullie de organisatie van de HCC er überhaupt aan doen het evenement beter te maken...? Ik heb zelf eigenlijk geen idee..
Oud 17-07-2007, 12:02   #14 (permalink)

Standaard

Aan die concurrentie kunnen ze niks doen, daarom moeten ze nu ook iets anders. Wát anders ? Ik weet het ook niet, maar met de gebruikersgroepen trek je ook niet het grote publiek. Ik vind overigens dat ze daar wél meer aandacht aan zouden kunnen besteden.

Verder zouden ze meer op primeurs kunnen richten denk ik, zodat er meer nieuwigheden te zien zijn. Dat werd al wel gedaan, maar dat mag van mij best meer worden. En meer op trends inspelen misschien
Oud 17-07-2007, 13:06   #15 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
De een zijn rommel is de ander zijn schat.
Het is een school dag, wat zou je dan beters te doen hebben.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[REP] HCC!Dagen 2006 Carpento News & Review Junkies 22 3-12-2006 19:02
HCC dagen 2005 the widow maker Events Junkies 70 2-12-2005 17:03
HCC Dagen - Dag 1 Redox News & Review Junkies 18 29-11-2003 17:51
HCC dagen vragen Willy Area 1337 79 26-11-2003 18:59

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.