| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Weet iemand of je in Frankrijk bb guns MAG hebben? Ik ga namelijk maandag naar spanje ( ) en op de terugreis wil ik graag een bb gun meenmen, nou heb ik gehoord dat de Franse douaniers je hele bus doorzoeken en dan zou je nog wel is een fikse boete kunnen krijgen. |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Maar mogen ze wel of niet in Frankrijk. En ik weet dat google mn beste vriend is maar we hebben ruzie omdat ik zo lui ben. :P | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| KLIK Ik heb mijn nieuwe aanwinst binnen. Ik heb het risico genomen om het in duitsland te kopen en dan op te laten sturen. De bovenstaande winkel heeft echt een topservice. In de avond worden alle mails beantwoord die je hebt gestuurd (ze praten nederlands). Ik ben dus niet meer naar belgie gegaan . De totale duur van de pistool duurde maar 1 dag. Gister hadden ze het geld ontvangen, en gisteren gelijk gestuurd. Ik heb hem net binnen gekregen . Het voordeel van deze winkel is dat ze hem op de post doen met DPD, hier scannen ze die pakketjes niet . Nja... ik post vanavond wel foto's KLIK
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ervaring met winkels.. | SmOoth | Casemod Junkies | 5 | 13-03-2005 19:18 |
| Winkels met radiators x pompe | Bennrt | Cooling & OC Junkies | 1 | 4-07-2004 21:17 |
| winkels die 10mm dik plexiglas verkopen? | M@DM@N | Casemod Junkies | 2 | 22-06-2004 09:09 |