| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Wie is allemaal over? Ik was net gebeld door mn mentor, k ga over na Havo 5, eindexamen (yum). Iedereen die over is gefeliciteerd! Taart voor iedereen ![]() Bier voor iedereen ![]() Adriana Lima ingehuurd ![]() Bacardi - Cola voor iedereen ![]() Let's party |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik ben ook over havo 4 natuur& techniek met informatica en wiskunde D
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2007 Locatie: Landgraaf
| ik ben over van 4VMBO en ga nu naar de hoge school "Arcus College" vandaag leermiddelenlijst gekregen, wat ik nodig heb zijn 3 leerboeken en een extern geheugen van minimaal 80GB voor het hele jaar, dus dat kan nooit veel leerwerk worden ![]() (boeken gaan over Word, Excell en nog zon programma..) Klas : 7.ICT.3/4 maffe klasnaam, maar goed:P greetz, eXtreme |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Niet echt over (want 2 jaar geleden mijn MBO-diploma in ontvangst mogen nemen) maar vorige week vrijdag wel een positief functioneringsgesprek gehad én een Microsoft-certificaat behaald ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Wat hebben we toch een boel nerds op deze forum's op een paar na dan ( zonde )
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waarom allemaal? | jasper.vdl | Cooling & OC Junkies | 1 | 28-02-2006 22:31 |
| allemaal hetzelfde? | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 2 | 16-10-2003 18:35 |
| allemaal mooie casemods | Thoughtless | Casemod Junkies | 16 | 25-08-2003 19:34 |
| [Vid] Kan je VGA, DVI en TV-out allemaal tegelijk gebruiken? | Freakazoid | Hardware Junkies | 6 | 20-08-2003 20:20 |