Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-06-2007, 18:47   #1 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard Jouw CJ-geschiedenis, hoe zit die in elkaar ?

Ik postte net ergens offtopic een stukje over hoe ik bij CJ terecht gekomen ben, en het lijkt me weleens leuk om daar meer verhaaltjes over te horen.

Nog maar een keer mijn 'verhaal' om af te trappen. Via Daffy_Duck (ook een member hier die ik IRL ken) had ik al weleens van CaseJunkies gehoord, maar was eigenlijk nog niet echt actief. Af en toe wat kijken maar dat stelde weinig voor.

Toen ik na verloop van tijd aan het modden ging postte ik mijn mod aanvankelijk alleen op GoT maar na een tijdje (en op aandringen van Daffy geloof ik :P) ben ik ook hier een beetje gaan posten. Dat was ergens in december 2004.

Op dat moment waren achter de schermen de eerste voorbereidingen voor PcXperience gaande, en daarmee ook het allereerste NKCM. Daarvoor was een driekoppige 'stuurgroep' bedacht. Daarin zaten Thadeez en Daffy, en voor de derde man werd nog iemand gezocht. Daffy vroeg of het niet iets voor mij was, en zo rolde ik daar in (je zegt geen nee immers)

Na wat strubbelingen besloot Daffy de groep te verlaten en werd zijn plek opgevuld door Mir4dor waarmee de NKCM-kerncrew -zoals we de stuurgroep intussen gedoopt hadden- weer drie man telde.

Na afloop van PcXperience en de succesvolle eerste editie van het NKCM ben ik blijven hangen. Je maakt op zo'n evenement kennis met heel veel crewleden en dat is hartstikke leuk. Na een tijdje (we spreken dan half 2005 ofz ben ik moderator geworden, eerst van Software Junkies, later ook van Hardware Junkies.

Langzaamaan ben ik ook op de frontpage actief geworden. Al voor ik officieel moderator was heb ik eens een waterkoelsetje getest, later zijn al heel wat meer artikelen langsgekomen. Ergens half 2006 ben ik weer een stapje verder gegaan en ben ik Uber Junk geworden, en dat doe ik tot de dag van vandaag nog steeds. En dat zal ik waarschijnlijk ook nog wel even blijven doen

Nu jullie
Oud 23-06-2007, 20:45   #2 (permalink)

Standaard

Tja, ik zocht naar druks, dus kwam ik bij CaseJUNKIES terecht

J/K :P Maar dat hadden jullie al wel door...

Ik was mijn hele leven al gek van elektronica, en dan rol je vanzelf een keer in de 'Modding-Business', dus CaseJunkies
Oud 23-06-2007, 20:59   #3 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Hoe ik hier terecht kwam:

Een paar vrienden lieten me wat foto's van Afterburned zien, zag er ubervet uit natuurlijk :P Ik ben dus wat vaker langsgekomen, naderhand kwam ik op het forum. Jullie zijn zegmaar het begin van mijn forum verslaving :P (Nee, ik stel jullie niet aansprakelijk ) Mijn eerste mod begonnen, nooit afgemaakt, 2e mod komt eraan. Ben ook heel even bezig geweest me de Frontpage, maar ivm school, kwam ik er niet helemaal uit :P

Nu, een tijd later, en 1000 posts, zit ik hier nog steeds. En ik hoop er nog een tijd te zitten! Jullie hebben mijn kennis van PC's enorm geholpen! Bedankt CJ
Oud 23-06-2007, 21:22   #4 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

Gewoon gegoogled naar "casemodding" denk ik...

... and look where we are now!
Oud 23-06-2007, 22:11   #5 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Ik was toevallig die stapel oude veronica's aant doorspitten

en toen vond dat artikel van jullie
zodoende dus
Oud 23-06-2007, 22:14   #6 (permalink)
Moderator

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Zelfde als Stievius, het leek me wel leuk zo'n gemodde kast daar ging ik toen op zoeken en zo ben ik op CJ te recht gekomen. Toen ik zag dat er crew nodig was ben ik daar op ingegaan en zo ben ik wat ik nu ben .
Oud 24-06-2007, 02:21   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stievius
Gewoon gegoogled naar "casemodding" denk ik...

... and look where we are now!
Ik ook!

Jup, beide rond de 1000 posts
Oud 24-06-2007, 02:27   #8 (permalink)
Moderator

Standaard

Ik was altijd al met pc's bezig, toen we net een week breedband hadden begin 2003, kwam ik via google op casejunkies terecht toen ik zocht naar een upgrade voor m'n pc. Sindsdien ben ik blijven hangen.
Oud 24-06-2007, 08:10   #9 (permalink)

Standaard

Via Tweakers hier gekomen toen er sprake van was dat er een nieuwe casemod site zou beginnen. Gaan lezen, kijken, crew geworden, SU geworden en nu helaas vanwege tijdgebrek en andere interesses weer 'gewoon' lid
Oud 24-06-2007, 09:50   #10 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Via iemand uit een oude klas, hij wees me erop. Eens gekeken hier, en effe later aangemeld en dus ook blijven hangen...
Oud 24-06-2007, 10:31   #11 (permalink)

Standaard

Ik kwam via het GameZ forum hierzo. Er was daar namelijk een mod-topic waar wel is verwezen werd naar hier.
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2007, 12:10   #12 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Heel lang geleden (halverwege 2000 ofz meldde ik mij eens aan op GoT omdat ik me begon te interesseren in hardware en overclocking. Omdat er destijds nog geen mooie PC-kasten waren met allerlei casefans er in, moest je die als overclocker zelf maken. Op een dag postte iemand een foto van een kast, waar door de eigenaar een soort van raam in gezaagd was?! Ik vond dat wel stoer, kon je die prachtige printplaten zien die binnen in je systeem zitten. Het bleek dat er meer mensen waren die dit wel mooi vonden, want ook in Nederland begon men ramen in PC-kasten te zagen. Er kwam toen zelfs een apart subforum voor Casemodding en Overclocking op het GoT-forum.
Na enige tijd waren er een aantal members die op het idee kwamen om een eigen casemod-website te beginnen. Het leek mij ook wel leuk om daar aan mee te werken en zo geschiedde, Demoniac werd crewmember van CCMod. Dat begon leuk, maar na een tijdje liep het niet echt lekker meer. Ook was het design van de website niet echt fantastisch. Er werd een design-contest uitgeschreven, waarbij een hele hoop lelijke logo's binnenkwamen. Er was echter ook een zekere Redox, die een simpel, maar grappig en herkenbaar logo had ontworpen. De hele crew was hier enthousiast over en kort daarna werd op IRC een vergadering belegd. Dit liep uit op een hoop gezeik en crewlid Pureoptical besloot om uit de crew te stappen om voor zichzelf te beginnen. Ik heb toen zelf nog een maandje crew gespeeld bij CCMod, maar toen PO mij de eerste ontwerpen van zijn nieuwe website "Casejunkies.com" liet zien, besloot ik om me ook bij zijn club aan te sluiten...
Oud 24-06-2007, 12:23   #13 (permalink)

Standaard

Ik was admin/newsposter bij de voorloper van Casejunkies naja vooloper het was toch echt iets anders CCMod was het toen nog was een blauwe website dat weet ik nog wel :P en toen op 1-1 Casejunkies open ging ben ik meteen meegegaan (toen nog onder mijn andere nick DJ-Gizm ze zochten nog meer news posters en ik heb nee gezegd het vergde te veel tijd. Mss in de toekomst weer
Oud 24-06-2007, 16:42   #14 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Ik was admin/newsposter bij de voorloper van Casejunkies naja vooloper het was toch echt iets anders CCMod was het toen nog was een blauwe website dat weet ik nog wel :P en toen op 1-1 Casejunkies open ging ben ik meteen meegegaan (toen nog onder mijn andere nick DJ-Gizm ze zochten nog meer news posters en ik heb nee gezegd het vergde te veel tijd. Mss in de toekomst weer
Wat was er anders dan? Eerst was er een hele lelijke site, die is toen later volgens het ontwerp van Redox (donkerblauw met het 'poppetje met hamer en spuitbus' log aangepast. Helaas is kort daarna de stekker er uit getrokken. Dat logo was echt te geniaal, simpel, herkenbaar en passend binnen het onderwerp van de website.
Oud 24-06-2007, 19:26   #15 (permalink)

Standaard

Vriend van mij casemodde, was nogal brak ding, alleen window met een fan, maar dat vond ik toen die tijd echt zo ubervet. Ik gaan zoeken, kom ik op casejunkies uit, maar ik vond de site nogal vaag :P

Toen kwam ik op BouweenPC uit waar ik ook nog hedendaagse spammer ben. Ik heb me hier al een tijdje terug aangemeld en probeer nu ook een beetje in te burgeren. Casejunkies leek me altijd wel vet. Maar een jaartje terug ofzo, dacht ik echt van: 'Shit, dat is een professionele site, (hetzelfde als met bouweenpc) en ik durf dat echt niet! Stel je voor dat ik iets doms doe'
(Toen die tijd nog totaal geen ervaring met forums etc.)

Toen heel bep maar volgespammed. Nu weet ik hoe het werkt, maar een half jaar terug haatte iedereen mij daar zon beetje. En nu ga ik langzaam naar Casejunkies denk ik.

(Forums zoals GoT durf ik ook nog niet te posten, lijkt me allemaal veels te serieus!)

Na enkele jaren ga ik nu zelf proberen te modden, na veel theorie nu te weten......
Het lijkt me wel vet hier te blijven hangen, maar BeP blijft wel altijd mijn thuishonk
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC-behuizing uit elkaar halen! neoN1 Hardware Junkies 6 4-05-2007 09:10
Hoe fan uit elkaar te halen ankh Hardware Junkies 3 26-03-2007 19:52
speakers uit elkaar halen. modder.exe Elektronica Junkies 5 20-11-2004 16:49
Pompje uit elkaar....wat te doen ? Raptor Cooling & OC Junkies 11 23-06-2004 17:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.