Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-06-2007, 20:13   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuk
Vriend van mij casemodde, was nogal brak ding, alleen window met een fan, maar dat vond ik toen die tijd echt zo ubervet. Ik gaan zoeken, kom ik op casejunkies uit, maar ik vond de site nogal vaag :P

Toen kwam ik op BouweenPC uit waar ik ook nog hedendaagse spammer ben. Ik heb me hier al een tijdje terug aangemeld en probeer nu ook een beetje in te burgeren. Casejunkies leek me altijd wel vet. Maar een jaartje terug ofzo, dacht ik echt van: 'Shit, dat is een professionele site, (hetzelfde als met bouweenpc) en ik durf dat echt niet! Stel je voor dat ik iets doms doe'
(Toen die tijd nog totaal geen ervaring met forums etc.)

Toen heel bep maar volgespammed. Nu weet ik hoe het werkt, maar een half jaar terug haatte iedereen mij daar zon beetje. En nu ga ik langzaam naar Casejunkies denk ik.

(Forums zoals GoT durf ik ook nog niet te posten, lijkt me allemaal veels te serieus!)

Na enkele jaren ga ik nu zelf proberen te modden, na veel theorie nu te weten......
Het lijkt me wel vet hier te blijven hangen, maar BeP blijft wel altijd mijn thuishonk
En nu kom je hier om hier gehaat te worden ?

J/K

Ik ben bij CJ terecht gekomen via T.net, daar kwam ik een link tegen over casemodding, en ben gaan lezen en gaan lezen, en vond het zo interessant dat dit mijn meestbezochte website is van dit moment

OMFG
YaaD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2007, 06:23   #17 (permalink)

Standaard

Neej dat niet, ik weet nu wel hoe je met forums zo ongeveer moet omgaan, maar voordat ik hier iedereen ken, doe ik nog mooi rustig aan!
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2007, 12:32   #18 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modernization
Ik was toevallig die stapel oude veronica's aant doorspitten

en toen vond dat artikel van jullie
zodoende dus
Same here.

Een vriend had die veronica editie aan mij laten zien(, nadat hij weken aan het vertellen was over de casemod van Waterkoud en ik het moest zien.)
Oud 25-06-2007, 13:02   #19 (permalink)

Standaard

toen ik afgelopen november/december mijn pc kreeg wilde ik em al snel gaan opfleuren. een oude vriend van mij heeft ook een tijdje gecasemod en dat vond ik toen altijd wel heel erg leuk, dus heb ik gegoogled en kwam ik uit eindelijk hier uit. Jammergenoeg heb ik nog steeds geen tijd gehad om te beginnen met modden, maar deze vakantie gaat dat wel lukken!
DaLamaMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2007, 13:33   #20 (permalink)

Standaard

Ik had een oude pc met een vriend en we kwamen op het idee daar ledjes in te proppen e.d. Gaan googlen, hier uit gekomen
(><)
/_|_\ <- Biobunny
Biokipje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-06-2007, 14:14   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uzuri
Via Tweakers hier gekomen toen er sprake van was dat er een nieuwe casemod site zou beginnen. Gaan lezen, [knip[
Hier ook zoiets.. Geloof dat ik in 2e maand dat CJ up was lid geworden ben.. Na eerst heel veel mee te lezen.. Via t.net en google hier gekomen.. Vroegah veul gepost.. Laatste jaar a 2 jaar erg druk met werk (en school :') in september maar weer eens overnieuw beginnen met HBO Informatica in breda, avans) Heb nu een redelijk lopend eigen bedrijf.. Dus dat vreet tijd..
Oud 30-06-2007, 18:23   #22 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Onze gouwe ouwe vriend google :P Wilde info om mijn pc wat op de fleuren, en vond het zo leuk dat ik zelf ook maar lid ben geworden, om ideeen op te doen en mensen te helpen met mijn (bescheiden) elektrotechnische ervaring.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC-behuizing uit elkaar halen! neoN1 Hardware Junkies 6 4-05-2007 09:10
Hoe fan uit elkaar te halen ankh Hardware Junkies 3 26-03-2007 19:52
speakers uit elkaar halen. modder.exe Elektronica Junkies 5 20-11-2004 16:49
Pompje uit elkaar....wat te doen ? Raptor Cooling & OC Junkies 11 23-06-2004 17:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.