| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
J/K Ik ben bij CJ terecht gekomen via T.net, daar kwam ik een link tegen over casemodding, en ben gaan lezen en gaan lezen, en vond het zo interessant dat dit mijn meestbezochte website is van dit moment ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Citaat:
Een vriend had die veronica editie aan mij laten zien(, nadat hij weken aan het vertellen was over de casemod van Waterkoud en ik het moest zien.)
__________________ Ben weer terug | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| toen ik afgelopen november/december mijn pc kreeg wilde ik em al snel gaan opfleuren. een oude vriend van mij heeft ook een tijdje gecasemod en dat vond ik toen altijd wel heel erg leuk, dus heb ik gegoogled en kwam ik uit eindelijk hier uit. Jammergenoeg heb ik nog steeds geen tijd gehad om te beginnen met modden, maar deze vakantie gaat dat wel lukken! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Onze gouwe ouwe vriend google :P Wilde info om mijn pc wat op de fleuren, en vond het zo leuk dat ik zelf ook maar lid ben geworden, om ideeen op te doen en mensen te helpen met mijn (bescheiden) elektrotechnische ervaring.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC-behuizing uit elkaar halen! | neoN1 | Hardware Junkies | 6 | 4-05-2007 09:10 |
| Hoe fan uit elkaar te halen | ankh | Hardware Junkies | 3 | 26-03-2007 19:52 |
| speakers uit elkaar halen. | modder.exe | Elektronica Junkies | 5 | 20-11-2004 16:49 |
| Pompje uit elkaar....wat te doen ? | Raptor | Cooling & OC Junkies | 11 | 23-06-2004 17:01 |