| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
![]() trouwens, kan de centrale niet vinden met google earth, kan iemand een .kmz maken *o, wat ben ik lui* | ||
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Die docomontere heb ik op discovery gezien, maar dan met nederlandse ondertiteling, was mooi om te zien dat als 1 ding fout gaat alles fout gaat. En het had verkomen kunnen worden, als ze maar slimmer geweest waren, en natuurlijk meer geld hadden.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
51°16'28.59"N breedtegraad 30°14'25.22"O lengtegraad hier heb je ze nog een keer
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Waarschijnlijk kennen jullie deze al: http://www.angelfire.com/extreme4/ki...dex_dutch.html Het schijnt een hoax te zijn, toch zijn de foto's die er op staan wel heel erg tof om te zien...
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nou, tof is niet echt het woord :P Echt, mn dinnetje heeft kennissen in Oekraine wonen, wellicht eens combineren met een tripje ofzo Dat lijkt me nou echt iets wat ik graag eens zou zien...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
| ||
| | |
| | #39 (permalink) |
| je moet een nieuwe plaats markering invoegen en daar alles erin plakken, ik heb wel een klein bestandje wat je kan gebruiken maar weet niet hoe je het invoegt hier op het forum.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Had het er laatst toevallig nog in de klas over, en dat het wel interessant zou zijn om er heen te gaan (had het voorgesteld voor het klassenuitje ). Nouja, rondlopen in STALKER is ook leuk, maar ik zou er echt wel eens heen willen ![]()
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
En dan zeker nog even 3 nachten kamperen in het bos? ![]() | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik vraag me af, al die straling daar, kunnen we daar niet iets nuttigs mee? Energie opwekken ofzo... Ik bedoel, je kan ook energie opwekken met zonnewind, en dat is ook straling, waarom niet met deze straling?
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |