| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Hey mensen, Ga straks even naar deze site: ****** Dit klinkt raar, maar als dit werkt kan je hier echt geld mee verdienen. Er moeten zich dan daarentegen wel genoeg mensen aanmelden. Gooi hier nu niet direct een slotje op! Het werkt vrij simpel. Je maakt een account aan via mijn link en installeert de toolbar. ***** kan dan bijhouden hoe lang je op het internet zit tot een maximum van 5 uur per maand. Dit klinkt als spyware maar is het niet. Met elk uur dat een referral* van mij op het internet zit krijg je een percentage van wat ***** in het totaal verdient. ***** verdient namelijk doordat er advertenties in de toolbar staan, maar hier hoef je niet op te drukken om betaald te krijgen! Je hebt er verder ook geen last van! * = Iedereen die zich aanmeldt via mijn persoonlijke link. Iedereen die zich aanmeldt krijgt zijn eigen link, waarmee hij of zij ook weer referrals kan aanwenden. Die referrals tellen voor mij ook mee als indirect referral. Van de Toolbar heb je geen last. Het is zelfs wel handig dat er een willekeurige zoekmachine in zit. Hoe meer mensen je referral worden, hoe meer mensen zich aanmelden, hoe meer bedrijven willen betalen om advertenties in de toolbar te plaatsen! Jullie zijn waarschijnlijk nog wat sceptisch, maar dat ben ik ook. Misschien zien jullie dit zelfs als lucratief of onbetrouwbaar. Ik vind het daarentegen wel de moeite waard om het te proberen. Op dit moment krijg je er nog niet betaald voor, omdat de toolbar pas net te downloaden is en zich dus nog in een testfase bevind. Probeer het in ieder geval even uit, want je kan je account en de toolbar zo weer verwijderen. Ik probeer hiermee geen reclame te maken, maar wil enkel weten of dit werkt... Bedankt! GC_Vos |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
| |
| |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Geld verdienen door te internetten.. Doe ik ook, maar dat komt omdat m'n baas eventjes niet zoveel werk voor me heeft Sorry, dit topic gaat op slot want ik zie dit toch echt als spam. Of een piramidespel, of hoe je het wil noemen. In ieder geval niet iets voor op het CJ-forum.Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM. |
| |