| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| De helft van de dag school, de andere helft werken bij C1000. 50% / 50% :/ Ik heb liever 30% / 20% > overige 50% van de tijd voor modden! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ochtendkrant lopen School & Huiswerk maken >.< Drummen Casemodden Boogschieten Chemische proefjes doen :P Elektronica knutselen Af en toe kabels solderen voor de elektronicawinkel Achter mijn PC hangen Beetje gamen, niet veel. ... In de vakantie? Ja meer feesten, beetje bij vrienden/vriendinnen( ) logeren en inderdaad geen school. ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Wat ik me af vroeg.. Jiu Jitsu , is dat nou leuker dan Judo of.. Ik zelf doe namelijk judo, ik hoorde van iemand dat ie ook heel lang Judo had gedaan, maar was overgestapt op Jiu Jitsu, omdat je daarbij allemaal nasty trapjes en klemmetjes hebt, dat het gewoon net iets vetter is dan judo. Dus, ik vroeg me af, wat vinden jullie vetter? Waarom is dat leuker dan, judo of karate? Ik denk dak ik binnekort eens met een vriend bij een of andere Jiu Jitsu school ofzo in de buurt ga kijken. Wat ik doe? :P Ehm, eten, drinken, modden, judo, fitness, genieten van een zalige kantoorbaan als bijbaan, school, seks, tv kijken, in de stad zijn en poepen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Judo zuigt. Dat was mijn allereerste vechtsport en het is SAAAAAAAAI! Ik heb Kick-boksen, boksen, Thai-boksen, Karate, Judo en Kung Fu geprobeerd en Kung Fu is het leukste. Ik kan nu alleen geen Kung Fu meer doen dus doe ik nu Jiu Jitsu. Je leert dan allemaal grepen en worpen die je maar met mondjesmaat bij Judo krijgt. Het is veel meer toepasbaar in de echte wereld omdat je veel ontsnappingen en overname's leert. Ik ga er toevallig zo heen. Volgende week examen. Ik heb nu trouwens pas witte band omdat ik net ben begonnen. Als ik in een ver verleden door was gegaan met Karate kon ik nu voor zwarte band gaan. Dan zou ik nu letterlijk de meester zijn. Maar goed, je kan niet alles hebben, he? :P |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Zwarte band Taekwondo (en matrix zonnebrillen) :P@GC_VOS: Taekwondo is iets voor jou als ik dat zo lees. ![]() Maar even serieus over wat ik doe: School, en dinsdagavond, donderdagavond, vrijdagavond en vaak ook zaterdagsavonds moet ik werken bij de C1000. Op de overige dagen, maandagavond en woensdagavond en zaterdagochtend moet ik naar taekwondo. Dus alleen zondag heb ik over. Voor mijn huiswerk dus. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Taekwondo, daar wou ik mee gaan beginnen.. :P Is dat nog leuk om op je 16e mee te beginnen? Of zit je dan tussen allemaal kleutertjes? Judo heb ik btw ook 3 jaar gedaan. Na oranje band vond ik t niet leuk meer.. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| feitelijk werk ik overdag. Als werk begeleid ik verstandelijk gehandicapte mensen. buiten dat surf ik veel van de tijd op een erg leuke en informatieve website namelijk www.casejunkies.com In de weekenden wil ik nog wel eens karten. Afgezien van het feit dat dat nu eventjes niet gaat door een ongelukje met de kart ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| « ***** experiment
|
Chernobyl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie doet er mee ? | Carpento | The Party - NKCM | 11 | 8-02-2007 21:26 |
| LCD Doet het niet | brantje | Elektronica Junkies | 5 | 22-10-2004 17:05 |
| Wat is dit en wat doet dit? | Hardware Junkies | 7 | 30-06-2004 22:46 | |
| Wtf doet die circel op CJ? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 24-05-2004 22:56 |
| CD ROM doet het niet in Win 98 | TreboR | Hardware Junkies | 1 | 16-03-2003 12:20 |